جامع ترین راهنمای خرید روتختی و سرویس لحاف

خرید-سرویس -روتختی

راهنمای خرید روتختی به نقل از وب سایت دواج:

این روزها خرید روتختی جزء ضروریات مهم دکوراسیون اتاق خواب به شمار می آید. البته اهمیت آن زمانی برای شما مشخص می‌شود که از تاثیر اقلام خواب بر کیفیت خواب و آرامش‌تان آگاه باشید. در واقع کالای خواب مجموعه ای از وسایل قابل استفاده در زمان خواب یا استراحت می باشد. این وسایل شامل روتختی، پتو، لحاف، بالش، تشک و … می شوند. از این‌رو در این مطلب سایت کالای خواب دواج یک راهنمای جامع خرید روتختی را برایتان آماده کردیم تا با پیشنهاد فاکتورهایی شما را به درستی برای خرید سرویس روتختی راهنما کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بنابراین به طور خلاصه به شما می‌گویم که هنگام خرید روتختی باید سعی کنید اطلاعاتی از قبیل اندازه‌ی تخت، رنگ تخت، سبک و طرح روتختی، جنس پارچه‌ی روتختی، دارا بودن بروشور نحوه ی شستشوی روتختی را بدانید تا بتوانید انتخاب مناسب و خوبی داشته باشید.

  • جهت خرید روتختی های باکیفیت و زیبا، ملحفه، محافظ تشک و … به کجا مراجعه کنیم؟
  • مهمترین نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید این محصول باید توجه کرد، چیست؟
    برای پاسخ به این سوالات مهم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

جالب است بدانید که خرید روتختی امروزه جزو ضروریات مهم و اصلی لیست خرید جهیزیه ی عروس خانم ها به حساب می آید. به دلیل پرداخت مبلغ زیادی بابت خرید روتختی سعی کنید که همیشه آن را از فروشگاه های معتبر و با سابقه که کالاهای با کیفیتی به مشتریان خود عرضه می کنند، تهیه کنید.
همانطور که میدانید استفاده کردن از ملحفه در گذشته برای کاور کردن رختخواب بسیار مرسوم بوده است و خرید سرویس لحاف برای جهیزیه ی عروس خانم ها در ابتدای لیست جهیزیه بوده است.

جدیدترین طرح های لحاف روتختی پارچه ترک

این روزها استفاده نمودن از روتختی علاوه بر آنکه به عنوان یک رو انداز جهت گرم نگه داشتن به کار میرود، جنبه ی تزیینی دارد و برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون اتاق خواب از آن استفاده می کنند.

۷ نکاتی در رابطه با اصول فنگ شویی و چیدمان صحیح اتاق خواب

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع لازم است بدانید به دلیل توسعه و پیشرفت تکنولوژی تغییر در صنعت چاپ دیجیتال روتختی ها دارای تنوع زیادی (در طرح و رنگ) می باشند.

انواع سرویس روتختی براساس معیارهای مختلف مانند سایز، رنگ ، پارچه و …

سرویس روتختی یا همان ست روتختی محصولی است که با اجزای تشکیل دهنده ی خود  باعث راحتی ون زیبا تر به نظر رسیدن تشک می شود. سرویس های روتختی بسته به یک نفره و دونفره بودن و جنسیت افراد، دارای طرح های مختلفی می باشد. به طور کلی این طرح ها در دسته بندی های مختلفی همچون مدرن، کلاسیک، اسپرت قرار می گیرند. اجزای سرویس های روتختی شامل کاور ملحفه تشک، کاور ملحفه لحاف، کاور بالشت (رو‌بالشی)، کاور کوسن، لحاف، پیکه (روانداز تابستانی)، کاور دورچین تخت خواب می باشند. در زمان خریداری سرویس های روتختی، ممکن است این اجزاء با هم متفاوت باشند و تمام آن ها در بسته بندی دریافت شده نباشد.

برای دانستن جزئیات بیشتر در مورد سرویس روتختی برای انتخاب و خرید بهتر آن به این مطلب تخصصی دواج مراجعه کنید

 

فیلم نمونه ای از روتختی‌های باکیفیت موجود در بازار

مهمترین و اصلی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید روتختی لازم است بدانید در متن زیر به طور خلاصه به آن اشاره نموده ایم:

• * سایز روتختی: در حقیقت یکی از نکات مهمی که هنگام خرید روتختی باید به آن توجه کرد، سایز تخت می باشد به دلیل اینکه تخت ها در اندازه های متفاوت یک نفره، دو نفره، تخت کودک و تخت نوزاد تولید می شوند باید روتختی متناسب با تخت را خریداری کرد.

* انتخاب طرح و رنگ مناسب: جالب است بدانید که روتختی با طرح های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن در بازار موجود هستند پس از آن که شما طرح مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب رنگ روتختی می رسد.
دقت کنید که رنگ روتختی خود را متناسب با رنگ المان‌ های دیگر موجود در اتاق مانند رنگ فرش، رنگ پرده و کاغذ دیواری انتخاب کنید.
اگر دیگر اجزای داخل اتاق دارای طرح های شلوغ است، سعی کنید روتختی را انتخاب و خریداری کنید که طرح ساده داشته باشد. همچنین استفاده از رنگ های مکمل یا رنگ متضاد یک ترفند دکوراسیونی دیگر برای جذاب نشان دادن روتختی در اتاق است.

به طورکلی باید دقت داشته باشید با توجه به ابعاد اتاق خواب شما و سبک دکوراسیون آن هر طرح و رنگی مناسب سرویس روتختی شما نیست. برای اینکه انتخاب درست‌تری در جهت این فاکتور داشته باشید، ما مطلب راهنمای رنگ و طرح را با توجه به دیزاین اتاق خواب برای شما در سایت دواج ارائه کردیم.

سرویس لحاف و روتختی به همراه روبالشی تک نفره طرح VERSACE

• * جنس و پارچه روتختی:

از آن‌جایی که انتخاب روتختی و ملحفه مناسب، در بهداشت و آرامش خواب شما تأثیر غیرقابل‌انکاری دارد . بنابراین در هنگام انتخاب آن شما نباید فقط به فکر زیبایی باشید . زیرا کیفیت و استحکام روتختی موضوع بسیار مهمی است که این موضوع در گرو انتخاب پارچه‌ی مناسب روتختی می‌باشد. بنابراین ما در یک مطلب تخصصی بهترین پارچه برای سرویس روتختی را به شما پیشنهاد و نکات کلیدی برای انتخاب بهتر ارائه می‌کنیم.

اگرچه برای تولید روتختی از پارچه‌ها با جنس‌های مختلفی استفاده می شود. سعی کنید پارچه ای با الیاف طبیعی انتخاب کنید که به شما حس آرامش بدهد و با آن راحت باشید. همچنین فاکتوری که در انواع پارچه مهم است، ایجاد حساسیت نکند و الکتریسیته ی ساکن نداشته باشد؛ باعث گرگرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نشود. بهتر است بدانید که جنس میکرو جدیدترین جنس پارچه ی روتختی موجود در بازار است که به دلیل لطافت و نرمی زیادی که دارد در میان تولیدکنندگان روتختی و خریداران آن بسیار محبوبیت دارد.

همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید روتختی و ملحفه‌های کشدار تک رنگ ساده میکرو را فروشگاه دواج با بهترین کیفیت تهیه کنید.

• * کیفیت روتختی: امروزه به دلیل استقبال از خرید کالای روتختی، فروش این کالا با کیفیت پایین و قیمت های ارزان بسیار زیاد شده است. پس باید هنگام خرید روتختی به میزان کیفیت جنس پارچه و الیاف به کار رفته شده در لحاف توجه شود.
طبیعی است که اگر کالای با کیفیت را بخواهید باید برای خرید آن هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. جنس پارچه ای که برای روتختی استفاده شده همچنین الیاف به کار رفته شده در لحاف آن در قیمت روتختی تاثیر گذار است.

• * انتخاب نوع سرویس روتختی: سرویس روتختی متناسب با کاربردهایی که دارد به دو دسته (سرویس لحاف و سرویس کاور) تقسیم بندی شده است. سرویس کاور برای کودکان و نوزادان بهترین و مناسبترین گزینه ی انتخابی است چرا که می توان آن را زود به زود شست.

خرید روتختی دخترانه السا و آنا

البته ناگفته نماند که روتختی کشدار برای کودکان و نوزادان نیز گزینه ای بسیار مناسب می باشد.
سرویس ملحفه روتختی نیز همانند سرویس کاور را می توان به وسیله ماشین لباسشویی شست.
البته سرویس لحاف شامل یک لحاف یا ملحفه ی نازک است که استفاده از آن برای فصل های گرم سال بسیار کاربردی است زیرا شستن این سرویس نیز دشوار نیست.

مهم ترین نکاتی برای ماندگاری بهتر و بیشتر روتختی باید به آن توجه کرد؟

نکته طلایی شستشو ملافه با ماشین لباس شویی
• شستشوی روتختی:البته ناگفته نماند خرید کالای خواب با کیفیت یک طرف قضیه است، شست‌وشوی و نگهداری مناسب برای حفظ کیفیت محصول طرف دیگری است که باید به آن توجه کنیم. یکی از راهنماهای مناسب نگهداری و شستشو لیبل کنار محصول است که برای حفظ کیفیت پارچه بهتر است از آن پیروی کنید.
با توجه به اینکه سرویس خواب (شامل روبالشی، ملحفه و ..) باید حداقل هر دو هفته یک بار شستشو یا خشکشویی شود. به همین خاطر جهت آگاهی بیشتر از نحوه‌ی شستن انواع پارچه‌ی روتختی و از بین بردن لکه‌های مختلف همه‌ی راهکارهای اساسی  را برای شما در مطلب راهنمای شستشوی ملحفه سایت دواج ارائه کردیم.

یکی از نکاتی که در خرید روتختی باید به آن توجه کرد، نحوه ی شستشوی آن است. شما هنگام خرید این محصول باید دقت کنید نحوه ی شستشوی روتختی همراه این محصول باشد. اگر قصد دارید روتختی خود را در خانه بشویید به نکات زیر توجه کنید.

۱. بهتر است که روتختی خود را با آب داغ نشویید.
۲. مناسب ترین درجه حرارت جهت شستشوی روتختی ۳۰ تا ۴۰ درجه ی سانتی گراد است.
۳. برای شستن سرویس روتختی و ملحفه ی خود از پودر آنزیم دار استفاده نکنید.
۴. از آویزان کردن و چلاندن هر محصول الیافی پرهیز کنید. بهترین کار این است آن را داخل یک سبد بگذارید تا آبش کشیده شود، سپس آن را روی یک سطح پهن کنید.
رعایت تمامی این نکات که در متن بالا به آن اشاره کرده ایم، سبب می‌ شود که کیفیت روتختی شما بیشتر حفظ شود و طول عمر بیشتری داشته باشد.

قیمت وخرید روتختی:

برای خرید روتختی می ‌توانید به فروشگاه های معتبری که کالای خواب دارند، مراجعه نمایید. بسیاری از این فروشگاه ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند این فروشگاه ها علاوه بر فروش روتختی محصولات دیگری از قبیل محافظ ضد آب تشک دو نفره، محافظ ضد آب و سه لایه تشک تک نفره، روتختی کشدار، انواع سرویس ملحفه روتختی، محافظ تشک مخصوص کودک و نوزاد و تمامی کالاهای خواب را به فروش می رسانند.
شما از طریق خرید آنلاین در هر نقطه ای از کشور باشید به راحتی می توانید محصول مورد نیاز خود را از یک فروشگاه معتبر انتخاب و خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان می رسد.

نمونه ای از آنباکسینگ محافظ تشک

آیا رنگ روتختی اهمیت دارد؟

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون هر خانه و سرویس خواب مهم ترین بخش اتاق خواب محسوب میشود و وقتی صحبت از سرویس خواب در میان است جذاب ترین و تاثیر گذارترین قسمت ، رو تختی می باشد در واقع رنگ روتختی بیشتر از رنگ دیوار اتاق خواب اثر دارد. شاید برای شما هم جالب باشد تا به حال اگر به هتل چند ستاره رفته باشید با اینکه فضای اتاق چند متر بیشتر نیست اما همه چیز لوکس به نظر می آید یک رو تختی جذاب و شیک است که با دکوراسیون هماهنگ شده و  بیشترین تاثیر را در این جلوه خاص رقم میزند.با توجه به عکس زیر متوجه می شوید که بیشترین جذابیت این اتاق کوچک بر اثر رو تختی نمایان شده ، پس با انتخاب یک رو تختی زیبا و خوش رنگ نشاط و زیبایی را برای اتاق خواب خود به ارمغان بیاورید.

خرید اینترنتی ملحفه و روتختی و لحاف

جهت خرید ملحفه، انواع روتختی، محافظ تشک، سرویس ملحفه و … با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه می توانید به وب سایت ما به نشانی www.dovaj.com مراجعه نمایید و خرید لذت بخشی داشته باشید.

3 دیدگاه برای “جامع ترین راهنمای خرید روتختی و سرویس لحاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *