راهنمای جامع خرید پتوی مسافرتی(ژله‌ای) (۱۰۰% کاربردی)

بهترین مارک پتوی مسافرتی چیست؟

زمان متوسط مطالعه: ۴دقیقه

برای همه ما بارها این سوالات پیش آمده که مثلاً؛
از کجا پتو عمده بخرم
؟ نحوه انتخاب بهترین پتو؟ انواع پتوهای مسافرتی کدامند؟ راهنمای خرید پتو مسافرتی به ما چه کمکی می کند؟ پتو مسافرتی و ژله ای چگونه پتویی هستند؟ انواع پتوهای مسافرتی کدامند؟ بهترین و معتبرترین مرکز جهت خرید انواع پتو مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه کجا می باشد؟

این مقاله را انتها مطالعه کنید تا به تمام پرسش‌هایتان پاسخ داده بشه

 

پتوی مسافرتی باید سبک باشد …

اولین و مهمترین چیزی که در هنگام جمع کردن لوازم ضروری برای سفر بایستی انتخاب نمایید و با خود به همراه داشته باشید که از حجم و وزن کمی برخوردار باشد، پتو مسافرتی می باشد. این پتوها در دو سایز مختلف ۱ نفره و ۲ نفره تولید می شوند. همانطور که میدانید پتوهای مسافرتی ۱ نفره در قیاس با پتوهای معمولی نازک‌تر می باشند.

در میان تمامی وسیله های مربوط به خوابیدن، یکی از پرطرفدارترین و در عین حال مهمترین وسیله ها برای هر نوع رده ی سنی، پتو مسافرتی می باشد. در حقیقت پتو مسافرتی وسیله ای است که بعد از گذشت سالها تغییرات فراوانی در رنگ، جنس، بافت و طرح خود داشته است. پتوهای مسافرتی در قیاس با بقیه پتوهای دیگر موجود در بازار، جدیدتر و به روز تر می باشند. این محصول به علت حجم اندک و وزن پایینی که دارد در میان همه ی افراد خصوصا (غارنوردها، طبیعت گردها، کوهنوردان، برای سفر، در منزل و …) جای خود را به سرعت باز کرده است.

خرید پتوی تیسا و زنبق

بهترین جنس پتوی مسافرتی چیست؟

موضوع مهمی که در رابطه با راهنمای خرید پتو مسافرتی لازم است بدانید اینکه پتوها در شکل، سایز، طرح و رنگ های متنوعی تولید و عرضه ی بازار می شوند. ناگفته نماند از لحاظ جنس و کاربرد میتوان آنها را به انواع گوناگونی دسته بندی کرد.

 پتوهای پشمی، ارگانیک، ژله ای، حوله ای، مخملی و … 

پتوی ژله‌ای با پتوی مسافرتی چه فرقی دارد؟

پتو ژله ای: در واقع پتوهای ژله‌ای به علت اینکه بسیار لطیف و نرم می باشند از این نوع پتوها بیشتر برای کودکان، نوزادان و برای مسافرت ها استفاده می ‌شود. جالب است بدانید که شستشوی این پتوها بسیار آسان است. زیرا این پتوها از الیاف نخ، پنبه و ابریشم بسیار لطیف و نرم بافته می شوند و وزن سبکی دارند. به علت شباهت فراوانی که این نوع پتوها به ژله دارند به آنها پتو ژله ای می گویند. این نوع پتوها برای آن دسته از افرادی که حساسیت و آلرژی دارند، بهترین گزینه ی انتخابی است.

پتوهای ژله ای کیفیت بالایی دارند و در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید و عرضه ی بازار می‌ شوند و به علت طرح های زیبا و متنوعی که این پتوهای پرطرفدار و پرفروش دارند میتوان از این پتوها به عنوان روتختی استفاده  کرد. ناگفته نماند که قیمت این پتوها نسبت به بقیه ی پتوها، قیمت بالایی ندارد.

پتو مسافرتی: نکته ی قابل توجهی که در رابطه با راهنمای خرید پتو مسافرتی لازم است بدانید،  پتوهای مسافرتی  سبک و در عین حال کم جا هستند. به آسانی جابجا میشوند. این نوع پتوها گرمای بسیار مناسبی دارند و از الیاف (پشم شیشه در بین پارچه های نخی) تهیه می شوند. پتوهای مسافرتی بهترین و مناسب ترین گزینه برای بچه ها می باشند.

چگونه پتو مسافرتی را در ماشین لباسشویی بشوریم؟

بهترین مارک پتوی مسافرتی…

راهنمای خرید پتو مسافرتی به ما می‌گوید که در هنگام خرید این محصول به قیمت، جنس، سایز، میزان گرمادهی پتو، وزن و نوع شستشوی پتو توجه نمایید.

پتو گلبافت بهتره یا نرمینه؟

آیا تا به حال شما عزیزان به این موضوع توجه کرده اید که پتو گلبافت بهتر است یا نرمینه؟ در انتخاب و خرید بهترین پتو گزینه های فراوانی در بازار موجود می باشد. مانند پتوهای شرکت گلبافت، نرمینه، لیلیان، شاریلون و … که جزء برندهای معتبر و بسیار با کیفیت در ایران هستند.

 معرفی پتو گلبافت: شرکت پتو گلبافت یکی از بهترین و در عین حال اولین شرکت های صادر کننده و همچنین تولید کننده ی محصولات غیر نفتی در ایران است. محصولات با کیفیت و متنوع این شرکت معتبر سبب شده تا این روزها کاربران فراوانی را به سوی خود جلب کند. جنس پتوهای این شرکت ضد حساسیت و اکریلیک است. این جنس پتو به راحتی می‌تواند مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای شما عزیزان باشد.

معرفی پتو نرمینه: شرکت نرمینه با سالها سابقه ی درخشان و خوب در صنعت تولید پتو می باشد. تمامی محصولات تهیه شده در این شرکت بسیار زیبا، با کیفیت خوب و همچنین همه پسند می باشند و در رنگ های بسیار زیبا و با کیفیت خوب تولید می شوند.

راهنمای خرید پتو ژله ای و مسافرتی بادوام

چرا پتو پرز میدهد؟ چگونه بفهمیم پتویی که میخریم پرز میدهد یا نه؟

همانطور که میدانید پرز پتو یکی از دردسرهای بزرگ و سختی است که تعدادی از افراد با آن مواجه خواهند شد. این کرک ها باعث از بین بردن زیبایی پتو و همچنین بیماریهای مختلف و عوارض جسمی را به دنبال خواهد داشت. اگر شما هم با پرزهای پتو روبرو شده اید، با راهنمای خرید پتوی مسافرتی همراه باشد تا علت این پرزها را بدانیم.

در حقیقت پرزهای پتو به علت بیرون آمدن الیاف آزاد در میان نخ های تار و پود پتو که بر اثر نیروی سایشی و اصطکاکی تولید می شوند. متأسفانه این پرزها با الیاف بلندتر گره می خورند و برای مدت بسیار طولانی بر روی پتو باقی‌می مانند. بهتر است بدانید که پرزها به  جزء پتوها بر روی سطوح پارچه ای گوناگونی هم به وجود می‌آیند.

به همین علت این روزها افراد فراوانی به دنبال پیدا کردن راه‌های بروز و همچنین از بین بردن پرزهای پتو می باشند. در واقع پرزها بخشی از نقص و در عین حال ایراد پتو به شمار می ‌روند و بیشتر در الیاف طبیعی و کوتاه به وجود می‌آیند. این پرزها بعد از گذشت زمان ممکن است سبب خارش، حساسیت پوستی و … شوند. به همین علت در گذشته برای اینکه پرزها با پوست بدن برخورد نداشته باشند از ملحفه های نخی به عنوان روکش استفاده می کردند.

پتوی گلبافت بهتر است یا نرمینه؟

راهنمای شست و شوی پتو با ماشین لباسشویی

از آنجایی که پتو در تماس با بدن می باشد. شستشوی پتوها مانند سایر لباس‌ها یک امر مهم می باشد. در روزهای پایانی سال که کار خانه تکانی شروع می ‌شود. شست و شوی پتوها با ماشین لباسشویی بسیار رواج پیدا می‌کند. راهنمای خرید پتوی مسافرتی شما را بیشتر با نحوه شستشوی پتو با ماشین لباسشویی آشنا می کند.

با توجه به سیستم تعریق و پوست اندازی  بدن همه ی ما انسان ها و آلودگی محیط زندگیمان توصیه میگردد حداقل ماهی یکبار پتوها و ملحفه ها و سایر کالاهای خواب را بشورید.در زیر به چند نکته ساده اما کاربردی در شستشو پتو اشاره میکنیم.

جالب است بدانید که برخی از پتوها را نمی توان با ماشین لباس شویی شست و شو داد. برای پی بردن به این موضوع که چه نوع پتویی با لباسشویی شسته می شود یا نمی شود. بایستی به نکات زیر توجه نمایید.

بررسی برچسب پتو: بررسی برچسب پتو را بررسی نمایید. برچسب پتو یا به عبارت دیگر لیبل مراقبت پتو، اطلاعات بسیار مفیدی در مورد استفاده از نرم‌کننده یا پودر رختشویی، ممنوع بودن یا مجاز بودن شستشوی پتو با لباسشویی ، دمای مناسب جهت شستن پتو را به ما می‌دهد. 

ظرفیت یا گنجایش ماشین لباسشویی: ظرفیت یا گنجایش ماشین لباسشویی موضوع بعدی است که در آن راهنمای خرید پتو مسافرتی به ما می گوید اینکه آیا پتو داخل ماشین لباسشویی جا میگیرد یا نه؟ در صورتی که اندازه ی پتو بزرگتر از ماشین لباسشویی بود بایستی با دست آن را بشویید یا اینکه آن را به یک خشکشویی ببرید. 

تکان دادن پتو در زیر نور خورشید: نکته ی دیگری که بایستی به آن توجه کرد، تکان دادن پتو در حیاط یا بالکن زیر نور خورشید است تا هر گونه گردوغبار و مو از آن کنده شود.

بررسی رنگ ندادن پتو: یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که قبل از شستشوی پتو مسافرتی باید به آن توجه کرد، بررسی رنگ ندادن آن است. در صورتی که پتو در اثر شست و شو با ماشین لباسشویی رنگ بدهد بهتر است که آن را با آب سرد بشویید یا تحویل خشکشویی دهید.

همچنین در اینجا بخوانید: راهنمای جامع شستشوی ملحفه با ماشین لباسشویی

نتیجه گیری:

 این روزها یکی از موارد بسیار مهمی که برای خانم ها اهمیت فراوانی دارد، زیبایی وسایل منزل است. با این وجود خرید پتو همانند وسایل دیگر منزل می ‌تواند به این موضوع کمک کند. برای خرید عمده ی این کالا می توانید با کارشناسان فروش ما در این باره مشورت کنید. و در نهایت اقدام به خرید پتو عمده کنید. زیرا کارشناسان ما تجربه ی زیادی در خرید و فروش انواع پتو دارند و می توانند شما عزیزان را در انتخاب سایز و طرح پتو طبق بودجه ای که دارید، راهنمایی نماید.

موضوع مهمی که در رابطه با راهنمای خرید پتو مسافرتی لازم است بدانید، اینکه یکی از اصلی ترین و مهم ترین خدمات ویژه ای که توسط مرکز معتبر ما که می توان به آن اشاره کرد، کار فروش پتوهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

ناگفته نماند که مرکز معتبر ما با چندین سال سابقه ی  خوب و درخشان می تواند بدون واسطه به صورت مستقیم در کوتاه ترین زمان ممکن پتو مورد نظرتان را تحویل دهند. 

فروشگاه ما به عنوان بهترین و همچنین معتبرترین مرکز جهت فروش پتو در کشور شناخته شده است.     

در واقع مجموعه ی معتبر ما تمام تلاش خود را می کند که بی نظیرترین و بهترین خدمات مربوط به  فروش پتو را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. به آسانی می توانید زیباترین و با کیفیت ترین پتو را از فروشگاه ما تهیه کنید. با مراجعه نمودن به وب سایت ما به نشانی www.dovaj.com  جهت خرید انواع پتوی شیک و زیبا … اقدام نمایید.

6 دیدگاه برای “راهنمای جامع خرید پتوی مسافرتی(ژله‌ای) (۱۰۰% کاربردی)

  1. قدرت الله قدرتی گفته:

    سلام واقعا مطالب عالی و کارگشایی بود برای خرید مطمن و مقرون به صرفه وباکیفیت من در حال حاضر امکان خرید ندارم ولی نیاز به خرید دارم دراینده انشالله بازمی گردم

  2. Leyla گفته:

    سلام بنظر ميايد به نكته ي خاصي در تشخيص نوع بهتر پتو اشاره نشده است. بيشتر بازي با جملات بوده . اين استنباط بنده است چون انتظار داشتم با توجه به تيتر مقاله، مطالبش نيز قابل كاريرد و لمس باشد…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *