چگونه بهترین جنس روتختی را تشخیص دهیم؟

خرید روتختی و لحاف پارچه ترک

یکی از عناصر بسیار مهم و ضروری در اتاق خواب ها، انتخاب مناسب ترین و بهترین جنس روتختی و ملافه می باشد.
شما عزیزان هرچه چقدر هم وقت خود را صرف زیبایی اتاق خوابتان کنید، شیکترین و زیباترین دکوراسیون را برای آن در نظر داشته باشید، تا زمانی که یک روتختی مناسب و شیک برای رختخوابتان در نظر نگرفته باشید، تمام تلاش شما کافی نمی باشد. به جرات میتوان گفت که روتختی به عنوان دکوراسیون اتاق خوابتان در نظر گرفته می شود. پس ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید تا شما عزیزان را با بهترین و زیباترین روتختی های موجود در بازار آشنا کنیم.

همانطور که میدانید روتختی ها نسخه ی کوچکتر و در عین حال زیباتر روکش های تخت به شمار می آیند. در حالی که لحاف ها از دوختن پارچه های گوناگون تولید می شوند. ناگفته نماند که روتختی ها، ضخامت کمتری دارند و صرفا برای زیباسازی تخت استفاده می شوند.

هنگامی که صحبت از خرید و انتخاب روتختی می شود، قبل از ظاهر و رنگ آن، فاکتور بسیار مهمی که بایستی به توجه ویژه ای شود، جنس مناسب برای روتختی است.

 

انتخاب روتختی ملاک خاصی ندارد!

مثلا در انتخاب تشک می گوییم این تشک طبی است دیگری فنری,این سفت است و دیگری نرم و یا …

اما روتختی به این گونه است که شما با توجه به سلیقه و دیزاین محیط اتاق خواب خود اقدام به انتخاب آن می کنید.

 

البته عواملی وجود دارند که در این انتخاب دخیل هستند ولی باز هم چیزی که در این انتخاب اولویت دارد سلیقه شماست.

 

برای هر تختی یک روتختی!

اگر سبک تخت شما مجلل است به تبع نوع روتختی مناسب برای آن با تختی ساده تفاوت دارد.

مثل این که شما برای یک تیشرت ساده و اسپرت یک کت و شلوار مجلسی انتخاب کنید!

 

بهترین-روتختی-اتاق خواب

انتخاب سایز مناسب برای روتختی نکته بسیار مهمی است!

اگر می خواهید روتختی شما به بهترین حالت به نظر برسد باید با توجه به سایز بالشت ها و تشک، مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

بهترین-روتختی

 

نکته مهم این است که هرگز از کیفیت نگذرید.

روتختی شما به دلیل تعریق بالای بدن نیاز به شستشوی زیاد دارد،

بنابراین کالایی انتخاب کنید که در اثر شستشوی زیاد کیفیت خود را از دست ندهد.

 

  • رو تختی ابریشمی و ساتن که بسیار نفیس,مرغوب و با کیفیت است و حتی حین شستشو حالت خود را حفظ می کند.

نکته مهم در مورد این دسته از روتختی ها این است که به دلیل نرم و براق بودنشان و تنوع در شکل برای اتاق خواب بسیار مناسبند.

 

بهترین-روتختی

 

البته روتختی ابریشم,ساتن و طرح های اسلیمی برای اتاق هایی با سبک فانتزی و اسپرت مناسب نیست

و بیشتر برای طرح های کلاسیکتر به کار می رود.

  • اگر اتاق خواب شما اسپرت و یا فانتزی است پیشنهاد ما به شما روتختی کتان است که دارای رنگ های متفاوت ، جنسی نرم و مطابق با سلیقه های امروزی است.

 

بهترین-روتختی-اتاق خواب

 

دقت کنید برای انتخاب صحیح تر در فصول سرد از رنگ های گرم و تیره مانند سرمه ای,مشکی,زرشکی و …

و در فصول گرم از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید.

ما در فروشگاه دواج به شما سرویس‌های روتختی و لحاف با جنس پنبه پلی استر با دوام و کیفیت بالا را پیشنهاد می کنیم. برای مشاهده طرح‌ها در اینجا کلیک کنید.

 

خرید روتختی پلی استر:

روتختی پلی استر یکی از زیباترین و بهترین جنس روتختی ها می باشد. این جنس روتختی از مقاومت بسیار بالایی در مقابل سایش و شست و شو برخوردار است. برخی از ویژگی های منحصر به فرد این جنس روتختی های پرطرفدار عبارتند از: لطافت و نرمی بالا، عایق رطوبتی بسیار خوب، در مقابل گرد و غبار مقاوم و … می باشند. ناگفته نماند این جنس از روتختی ها در برابر آب بسیار مقاوم هستند و رطوبت را جذب نمی کنند.

این جنس روتختی ها در قیاس با سایر الیاف مصنوعی دیگر مناسب تر هستند.

خرید روتختی پلی استر

شما می توانید تمام روتختی‌ و ملحفه های مورد نیاز خود را برحسب جنس روتختی و پارچه ملحفه از اینجا انتخاب کنید.

خرید ملحفه و روتختی نخی:

یکی از نشانه های بارز و منحصر به فرد پارچه های روتختی نخی، این است که از نرمی و لطافت بسیار خوبی برخوردار هستند. شایان ذکر است بدانید که روتختی های نخی به پارچه هایی گفته می شوند که در بافت آنها از پنبه و نخ استفاده شده است. پارچه های نخی علاوه بر آنکه به سادگی شسته می شوند، هیچ گونه ایجاد حساسیت و الکتریسیته ی ساکن نمی کنند.

خرید روتختی نخی

این روزها استفاده از پارچه های روتختی از جنس نخی بسیار رایج شده است. به نظر می رسد که روتختی های نخی فراوانی در بازار وجود دارد. بنابراین پیداکردن بهترین جنس روتختی نخی، کاری بسیار دشوار و سخت است.

در اینجا بخوانید: بهترین روش تشخیص پارچه نخی از پلی استر

خرید روتختی پنبه کتان:

جنس روتختی پنبه کتان یکی از محبوب ترین و در عین حال متنوع ترین الیاف برای رختخواب می باشند. این جنس از پارچه بادوام، نرم، راحت و مراقبت و شستشوی آن بسیار آسان است. این جنس از روتختی ها دارای طرح های شیک و بسیار زیبایی هستند. یکی از پرکاربردترین و در عین حال بهترین جنس پارچه روتختی می باشند.

بافت این روتختی به گونه ای است که به راحتی هوا در آن جریان دارد و آن را به بهترین گزینه ی مناسب برای مناطق و همچنین فصل گرم سال تبدیل کرده است. استفاده کردن از این نوع روتختی ها بسیار رایج می باشد.

 

خرید پارچه روتختی ساده:

به طور کلی پارچه های روتختی ساده در رنگ های بسیار متنوع و زیبایی تولید می شوند. این نوع روتختی ها در قیاس با پارچه های روتختی چاپی و طرح دار ارزان قیمت تر می باشند.

این نوع پارچه های روتختی برای آن دسته از افرادی که به چیدمان ساده علاقمند هستند، گزینه ی بسیار مناسبی است. اصلی ترین و مهمترین پارچه های روتختی ساده شامل پارچه های ترگال، کجراه و تترون می باشند که بیشتر از ۷۰ رنگ ساده به عنوان ملافه تشک، روتختی برای هتل ها، بیمارستان ها و مصارف خانگی استفاده می شوند.

بهترین جنس پارچه‌های تک رنگ موجود در بازار ، پارچه‌های میکرو می‌باشند که ترکیب نانو از پنبه و پلی استر می باشند و دارای دوام و لطافت بسیار بالایی می باشند. تمام این نمونه‌های تک رنگ در صفحه خرید روتختی و ملحفه موجود می باشد.

روتختی کشدار تک نفره رنگ زرشکی

 

نحوه خرید اینترنتی روتختی:

در این مقاله سعی نمودیم که شما عزیزان را با بهترین جنس روتختی آشنا نماییم، تا شما را در انتخاب روتختی ها کمک نماییم. امیدواریم از این مطلب مفید و کاربردی لذت برده باشید.

مناسب ترین و بهترین راه سفارش برای خرید  زیباترین، شیک ترین و در عین حال باکیفیت ترین ملافه روتختی و جنس روتختی، مراجعه نمودن به سایت های قابل اطمینان و معتبر است که در حیطه ی خرید و فروش این محصول مشغول فعالیت هستند. پیشنهاد ما به شما بزرگواران خریدار مراجعه به سایت  www.dovaj.com می باشد .

دراینجا بخوانید:

تاثیر ورزش بر خواب!

ما به چند ساعت خواب نیاز داریم؟ (قسمت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *