اصطلاحات “ضروری” دنیای روتختی و سرویس لحاف

روتختی دونفره مخمل شانل طوسی

سرویس روتختی یکی از مهمترین لوازمی است که جهت رعایت بهداشت فردی، زیبایی اتاق خواب و راحتی افراد استفاده می شود و هر فرد و خانواده در طول سال چندین بار درگیر انتخاب آن خواهد بود پس دانستن اصطلاحات ضروری دنیای کالای خواب برای داشتن خریدی بهینه و کاربردی بسیار مهم است.

همچنین جنس و کیفیت روتختی جهت استفاده طولانی مدت از آن و شستشوی مداوم، بسیار اهمیت دارد. بنابراین باید از روتختی های نرم و لطیف تهیه کنید تا هنگام تماس مستقیم پوست با این محصولات، احساس مطلوبی داشته باشید. با توجه به اینکه خواب نقش بسزایی در حفظ سلامتی و بهبود روحیه افراد دارد، در نتیجه باید هنگام انتخاب کالا های خواب، به جنس این محصولات بسیار اهمیت دهید. جنس مناسب روتختی، نه تنها باعث زیبایی فضای خواب می شود، بلکه به بهبود کیفیت خواب شما می افزاید.

خلاصه ای از ویژگی‌ها و بازه قیمتی هر نوع ست روتختی

نوع ست روتختی

روتختی کشدار

روبالشی

روکوسنی

لحاف

کاور لحاف

بازه قیمتی

سرویس روتختی

✔️

✔️

✔️

✔️

۷۰۰-۲۵۰۰هزار تومان
ملحفه کشدار

✔️

✔️

۲۰۰-۵۰۰ تومان
روتختی عروس

✔️

۲۴/۷ Support: ✔️

✔️

✔️

۳-۱۲ میلیون تومان
ست کاور لحاف

✔️

۲۴/۷ Support: ✔️

✔️

۶۰۰-۱۲۰۰ هزارتومان

بنابراین هنگام انتخاب روتختی باید دقت کافی داشته باشیم تا از یک سرویس روتختی با کیفیت تهیه کنیم، زیرا این کالا ها نقش بسیار مهمی در تجربه خواب بهتر خواهند داشت. در این محتوا لیست قیمتی از تمام محصولات و دسته‌بندی‌های آن‌ها تقدیم حضورتان می‌شود تا بتوانید قیمت‌ها را پس از مقایسه خریداری کنید و کالایی را خارج از عرف قیمت تهیه نکنید.

۱-اصطلاح سرویس روتختی یعنی چه؟

سرویس روتختی یک مجموعه کامل است که شامل قطعات مختلفی مانند کاور لحاف و ملحفه ‌های مختلفی که برای پوشش تشک یا تخت استفاده می ‌شوند، است. همچنین، برخی از انواع سرویس های روتختی ممکن است شامل کاور کوسن، کاور بالشت و قطعات دیگر نیز باشند. این سرویس‌ ها دارای طرح ‌ها و رنگ ‌های مختلفی هستند. بنابراین شما می توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب خود، یک سرویس مناسب و منحصر به فرد انتخاب کنید.

۲-روتختی هتلی چیست؟

سرویس روتختی هتلی کرم رنگ

روتختی هتلی یکی از مهمترین کالا هایی است که در صنعت هتلداری از آن استفاده می کنند. سرویس روتختی هتلی مجموعه ای از لوازم خواب مانند ملحفه، پتو، لحاف، کاور تخت و بالشت است که همگی جهت فراهم کردن محیطی آرام و مرتب، جهت خواب راحت مهمانان طراحی و دوخته می شوند. بنابراین این کالا ها باید از جنس های با کیفیت و مقاومی برخوردار باشند که بتوانند در برابر شستشوی های مکرر و استفاده مداوم، مقاوم باشند. پارچه‌ های استفاده شده برای روتختی هتلی باید نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت باشند. استفاده از روتختی‌ های مناسب باعث افزایش رضایت مهمانان و حفظ استاندارد های بهداشتی می ‌شود.

قیمت این نوع محصولات به چند عامل مهم از جمله جنس، کیفیت، رعایت استاندارد های بهداشتی، طراحی، برند و غیره بستگی دارد، اما به طور کلی قیمت این کالا ها از ۱۷۰۰میلیون تومان تا ۶میلیون تومان می باشد. ما در کالای خواب دُواج تمامی سرویس‌های روتختی هتلیمون رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به همراه گارانتی تقدیم حضور مشتریان می کنیم. لیست قیمت سرویس لحاف روتختی هتلی در اینجا موجود است.

راهنمای خرید انواع سرویس هتلی و اسپرت

۳-ملحفه و روتختی با پارچه تترون

خرید روتختی کشدار پسرانه مدل سه بعدی

پارچه تترون یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که جهت دوخت روتختی تترون از آن استفاده می کنند. این پارچه بافته ‌شده از الیاف پلی استر و ویسکوز می باشد. این پارچه، با گرماژ متفاوتی (از گرماژ سبک تا سنگین) تولید می شود. در نتیجه می توان بر اساس نیاز فصلی و سلیقه شخصی، انتخاب‌ های متنوعی داشته باشیم. علاوه بر این، تترون با تنوع رنگی گسترده ‌ای عرضه می‌ شود که این امر به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا بر اساس دکوراسیون و طرح اتاق خود، یک ملحفه کشدار مناسب انتخاب کنند. بافت با کیفیت، دوام بالا و ضد حساسیت بودن، این پارچه را به یک گزینه برتر برای استفاده در محیط خواب تبدیل کرده است. قیمت روتختی های تترون، به پارامتر های گوناگونی از جمله گرماژ، کیفیت، طرح و غیره وابسته می باشد. شما می توانید این کالا های زیبا و متنوع را از بازه ۲۰۰هزار تومان تا ۶۰۰هزار تومان تهیه کنید.

۴-چه فرقی بین روتختی و ملحفه کشدار وجود دارد؟

روتختی و ملحفه کشدار از آن دسته کالا هایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن، ظاهری زیبا به فضای خواب می بخشند، بنابراین بسیار مورد توجه قرار می گیرند. استفاده از این کالا ها بسیار راحت می باشد و به دلیل کاربردی بودن و تقاضای زیاد، در انواع طرح ها و سایز های مختلف طراحی و تولید می شوند. در نتیجه این دسته از روتختی ها، برای تمام سلیقه ها مناسب می باشند و شما می توانید متناسب با نوع نیاز خود، از انواع مدل ها و طرح های مختلف این کالا ها تهیه کنید. قیمت این سرویس های بی نظیر، به پارامتر های مختلفی از جمله کیفیت پارچه، اندازه، برند، سایز و غیره وابسته می باشد و به دلیل اینکه به شدت طرفدار دارند و از آن ها به طور مداوم استفاده می شود.

در این ویدئو در رابطه با ویژگی‌های ملحفه کشدار توضیحاتی را ارائه کرده ایم

ما در کالای خواب دُواج تمامی نیم‌ست‌های روتختی کشدار رو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به همراه گارانتی تقدیم حضور مشتریان می کنیم. لیست قیمت ست ملحفه و روتختی کشدار در اینجا موجود است.

راه تشخیص روتختی نخی و تترون از پلی استر!(زیر۲دقیقه)

۵-روتختی مخمل ابریشم یا سرویس روتختی عروس؟

روتختی های مخمل از لوکس ‌ترین و محبوب ‌ترین کالا های خواب می باشند. این نوع محصولات از پارچه‌ های مخمل ساخته شده ‌اند که از الیافی نرم و لطیف برخوردار بوده و ظاهری بسیار شیک و لوکس دارند. قدرت جذب رطوبت بالای پارچه مخمل باعث می ‌شود این کالا ها برای فصل ‌های سرد مناسب باشند و حس لطافت و گرمای مطلوبی را به به شما القا کنند. فاکتور های مهمی از جمله جنس و کیفیت پارچه، طراحی و مدل، سایز، برند و غیره در تعیین قیمت نهایی روتختی مخمل تاثیر خواهند گذاشت. به طور کلی این کالا ها از قیمت ۲میلیون تا۱۲میلیون تومان در بازار عرضه می شوند.

روتختی عروس شیک پارچه مخمل

سرویس روتختی عروس،در واقع اصطلاح دیگیریست که به سرویس‌های لحاف مخمل ابریشم و ژاکارد گفته می‌شود و این ست شامل روتختی، لحاف، بالش و غیره می شود که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است. سرویس خواب عروس، معمولا به صورت یک پکیج چند تیکه ای طراحی و تولید می شود. قیمت این ست بستگی به عوامل مختلفی، از جمله کیفیت پارچه استفاده شده، طراحی و جزئیات دوخت، نوع محصولات داخل ست (مانند تعداد تکه‌ ها و کیفیت لحاف و بالش) و همچنین برند تولید کننده دارد. قیمت انواع این سرویس ها از۳میلیون تومان تا ۱۲میلیون تومان متغیر می باشد.

فیلم نمونه ای از سرویس روتختی عروس دوخته شده در کالای خواب دُواج

۷ رازی که برای تهیه سرویس روتختی عروس باید دانست!

۶-سرویس روتختی اسپرت؛ متنوع ترین دسته بندی سرویس‌های روتختی

یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین کالا های خواب، سرویس روتختی اسپرت است. این سرویس معمولا شامل روتختی دو نفره یا یک نفره، پتو یا ملحفه، روبالشتی و کاور کوسن است. طراحی ‌های زیبا و منحصر به فرد از جمله ویژگی‌ های این سرویس هستند. سرویس خواب اسپرت، گزینه بسیار مناسبی برای جوانان و طرفداران مدل‌ های مدرن و ساده محسوب می شود. قیمت این سرویس به طور معمول متغیر است و به عواملی مانند کیفیت پارچه، طراحی، برند و ابعاد محصول بستگی دارد. محدوده قیمت این ست های بی نظیر، از۱۶۰۰ میلیون تومان تا ۳۵۰۰میلیون تومان می باشد.

۷-خرید روتختی کتان

امروزه روتختی کتان نخ به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در بازار مورد توجه قرار گرفته‌ است. این نوع کالا ‌ها از جنس پارچه کتان دوخته شده ‌اند بنابراین به شدت نرم و مقاومت بوده و دوام بالایی خواهند داشت. همچنین قیمت آن ها متفاوت است و متناسب با کیفیت پارچه، نوع دوخت و سایز، قیمت‌ ها از ۴۰۰هزار تومان تا ۳۶۰۰ میلیون تومان متغیر می ‌شوند.

۸-سرویس لحاف سه بعدی؛ ترکیبی از تکنولوژي و هنر

سرویس لحاف سه بعدی یک مجموعه از لوازم خواب می باشد که شامل لحاف و رو بالشتی ‌های سه بعدی با طرح و تصاویر سه بعدی جذاب و بی نظیر می گردد. این سرویس ‌ها با استفاده از تکنیک‌ های چاپ دیجیتال سه بعدی روی پارچه‌ هایی با کیفیت بالا، تولید می شوند.

روتختی پسرانه تدی بازیگوش

طرح های روی لحاف و روبالشتی ها، به گونه ای طراحی شده اند که هنگام استفاده از آن ها احساس خواهید کرد که تصاویر عمق دارند. قیمت این دسته از کالا ها، به عوامل مختلفی نظیر ابعاد محصول، جنس پارچه، کیفیت چاپ، برند تولید کننده و غیره بستگی دارد. نرخ این دسته از کالا ها معمولا بین ۱.۲ تا ۳.۵ میلیون تومان می باشد.

۹-خرید ست کاور لحاف

قیمت کاور لحاف ترک

ست کاور لحاف یک مجموعه کامل از لوازم خواب است که شامل یک کاور کشدار برای تشک و روبالشتی‌ . یک عدد کاور لحاف می‌باشد که به نحوی بسیار تمیز، لحاف را در خود جای می‌دهد . طراحی و دوخت این ست، معمولا با استفاده از پارچه‌ های با دوام و با کیفیتی مانند میکرو براش تایوان یا تترون ایرانی صورت می گیرد. کیفیت بالای این محصولات باعث راحتی و لذت بیشتر افراد در حین خواب می شود. به طور کلی جزو ست های پرطرفدار محسوب شده و طرفداران بسیار زیادی دارند. رنج قیمت این ست کاور لحاف معمولا بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

۱۰-سرویس خواب ترک

سرویس روتختی ترک یک مجموعه کامل است که شامل ملحفه، روبالشتی و کاور بالشت است. این سرویس‌ ها اغلب از جنس‌ های با کیفیت مثل پنبه یا مخلوطی از پارچه ‌های بادوام تهیه می ‌شوند و طرح‌ ها و الگو های زیبا و منحصر به ‌فردی روی آن ها چاپ می ‌شود. همچنین، این محصولات به دلیل ساختار مقاوم و کیفیت مطلوبی که دارند، گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده روزمره محسوب می شوند.

سخن پایانی

با توجه به نوع نیاز خود، می توانید از میان انواع روتختی های موجود در بازار، یک محصول با کیفیت و مناسب تهیه کنید. هنگام خرید کالای مورد نظر خود، ابتدا باید گرون فروشان روتختی بازار کالای خواب ایران را بشناسید و پس از مقایسه محصولات، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *