خداحافظی با خروپوف، با انتخاب درست بالشت و تشک طبی

درمان قطعی خروپف

افراد برای اینکه در طول شبانه‌روز خواب راحت داشته باشند، باید یک سری عوامل را به شکل استاندارد رعایت کنند. یکی از معظلات و موارد ناراحت کننده در خواب خروپوف است. یکسری فاکتورهایی در ایجاد معظل خروپوف تاثیرگذار هستند که برای رفع آن باید مورد بررسی قرار داده شود. در این مطلب یکسری از این فاکتورها و راهکار چگونه رفع شدن آن را، برای افرادی که از این مشکل رنج می‌برند روشن می‌کنیم.

آیا پزشک می تواند بدون جراحی کمکی در درمان خرو پف ارائه دهد؟

 در اول باید به پزشک مراجعه کنید و مشکل خود را با او درمیان بگذارید. از لحاظ سلامتی از جمله؛ فشار خون و یا پولیپ بینی، سلامت سر و ستون فقرات و اینکه در هنگام خواب در پوزیشن درست قرار می‌گیرد، یا الرژی های فصلی مورد بررسی قرار گیرد. با رفع این مشکلات و استفاده از یک بالش مناسب در هنگام خواب، حتی آرامش سر و گردن که یک سوم بدن بر روی آن سنگینی می‌کند را ایجاد کنید.

اگر شب ها به شدت خروپف می‌کنید، بدانید که تنها نیستید!
با توجه به دانشگاه یوتا، تخمین زده می‌شود که ۴۰ درصد از مردان بالغ و ۲۴ درصد از زنان بالغ به طور مکرر خروپف می‌کنند. از طرفی دیگر، این بدان معناست که بازار پر از محصولات ضد خروپف است، چه براثر مشکلات اختلال خواب، چه مشکلات سینوسی یا پوزیشن خوابتان خروپف کنید. اکثر این محصولات آن را به عنوان یک درمان دائمی برای آپنه(خروپوف) خواب متوسط تا شدید کاهش نمی‌دهند.

تاثیر نحوه خوابیدن بر روی خروپف

اگر فکر می‌کنید آپنه خواب دارید، باید با پزشک خود مشورت کنید و برای یافتن بهترین وسیله ضد خروپف و گزینه درمانی برای خواب راحت اقدام کنید. با این حال، اگر فقط یک خروپف خفیف دارید، راه حل آن آسان خواهد بود. یکی از محصولات زیر ممکن است به کاهش خروپف شما کمک کند.

راه های درمان خانگی خر و پف

  • گیره بینی برای باز شدن مجاری بینی و کم شدن خروپف

یکی از راه‌های درمانی خروپف گیره‌های بینی است که به درست تنفس کردن کمک می‌کند، برای از بین بردن احتقان بینی در شب در نظر گرفته شده است، این مکانیسم  به باز نگه داشتن مجرای بینی کمک می‌کند و اجازه می‌دهد هوا راحت تر به داخل و خارج جریان یابد.

گیره بینی برای درمان خروپف

  • بالشی کاربردی برای درمان خروپف؛ بالش هوشمند CPAP

بالش‌های CPAP دارای برش‌هایی در کناره‌ها هستند که فضایی را برای ماسک‌های CPAP فراهم می‌کنند. اینها به طور قابل توجهی راحتی پوشیدن ماسک CPAP را با کاهش فشار و ناهماهنگی که یک بالش استاندارد می‌تواند ایجاد کند، بهبود می‌بخشد.

این بالش شگفت انگیز است نه تنها راحت بلکه به درد گردن و سردرد کمک می‌کند، خروپف را نیز کاهش می‌دهد. این نوع بالش‌های وجود دارد که سر و گردن را به درستی تراز می‌کنند تا از فشرده شدن راه هوایی جلوگیری کنند.

 

  • دستگاه Zzoma برای رفع خروپوف

اگر شما یکی از آن دسته از خروپف‌های معمولی هستید که فقط زمانی که به پشت می‌خوابید خروپف می‌کنید (یا زمانی که به پشت می‌خوابید بدتر خروپف می‌کنید)، دستگاه درمان موضعی Zzoma می‌تواند مشکلات خروپف شما را حل کند.

 این دستگاه موقع حرکت مانع از غلتیدن شما بر روی بدن شما می‌شود. در هنگام خواب، به کاهش خروپف کمک می کند. در حال حاضر فقط با نسخه تجویز می شود، اما اگر تشخیص داده شده که آپنه خواب دارید و نمی توانید با دستگاه CPAP برای حل مشکل خروپف خود را تنظیم کنید، از پزشک خود در مورد دستگاه Zzoma سوال کنید.

  • تاثیر جدیدترین انواع بالش هوشمند و ارتوپدیک بر روی خروپف

همیشه افرادی که با این معظل روبرو می‌شوند، به دنبال بالش برتر که درد گردن را تسکین می دهد، هستند. انتخاب کالای خواب استاندارد باعث می‌شود، استراحت و خواب بدون دغدغه را داشته باشد. بالشت استاندارد، با هر سبک خوابی سازگاراست و بعد از یک خواب شبانه احساس بهتری خواهید داشت.

در این محتوای کالای خواب دواج یکسری از بالشت‌های طبی و مرغوب امسال که به بهترین بالش‌ها شناخته شده است و در واقع جدیدترین کالاهای خواب که امتحان خود را پس داده‌اند تا خواب و زندگی شما را بهبود ببخشند.

بالش طبی مخصوص خروپف

اسمارت نورا در واقع به معنای واقعی شبیه یک بالشت معمولی نیست، در واقع یک دستگاه مسطح است. شما آن را داخل روبالشی زیر بالش خود قرار می‌دهید؛ دستگاه خروپف هنگام خواب به شما گوش می‌دهد. هنگامی که صداهای خروپف شما را تشخیص بدهد، قسمت داخلی آن باد می‌شود تا به آرامی شما را به پوزیشن جدید خواب سوق دهد.

از آنجایی که اسمارت نورا با تشخیص صداهای خروپف کار می‌کند، اگر خروپف بسیار ضعیفی باشد عمل کرد خوبی نخواهد داشت. در واقع برای افرادی که با این مشکل به شکل شدیدتر مواجه هستند، عملکرد مناسبی دارد. همچنین ممکن است برای افرادی که به پشت و یا به پهلو می‌خوابند بهترین کار را انجام دهد.

بسیاری از افرادی که به پشت می‌خوابند و در این وضعیت خروپف می‌کنند، متوجه می‌شوند که بالا بردن سرشان درهنگام خواب می‌تواند خروپف را کاهش دهد یا حتی آن را از بین ببرد. این بالا رفتن از شل شدن بیش از حد بافت گلوی شما و از برگشت زبان به دهان جلوگیری می‌کند.

البته به هوای محیط خواب‌تان نیز باید توجه کنید. اگر خروپف شما در اثر هوای خشک، خشکی سینوس ها، سرماخوردگی یا آلرژی ایجاد می‌شود، یک دستگاه تنظیم کننده رطوبت هوا ممکن است در صورت بروز این شرایط، آپنه شما را کمی تسکین دهد .

دستگاه ضد خر و پف

  • درست قرار دادن سر و گردن در هنگام خواب

 یک درمان خوب برای خروپف است که همچنین به طور قابل توجهی تنظیمات رختخواب شما را ارتقا می‌دهد. صاف دراز کشیدن در رختخواب فشار بیشتری بر مجرای تنفسی و بینی شما وارد می‌کند، به همین خاطر پایه قابل تنظیم GhostBed طوری تعبیه شده است که سر و تنه شما را به موقعیت بهینه بالا می‌برد تا فشار و انسداد کمتری برای راه‌های هوایی شما ایجاد ‌کند.

 در یک مطالعه بالینی، نتایج نشان داد که یک چارچوب تخت قابل تنظیم علائم را در ۶۷ درصد از افرادی که خروپف می‌کنند، کاهش می‌دهد. لازم به ذکر نیست که تشک های طبی استاندارد تا چه حد در کاهش این معضل موثر عمل میکنند. 

آموزش نحوه درست خوابیدن

برای خوابیدن به پهلو و پشت مناسب است، این نوع بالشت طبی درد گردن و شانه را کاهش می‌دهد. فوم حافظه پشتیبانی پیشرفته مواد خنک کننده و تنفسی عالی را دارد. چرا بالش ارتوپدی کلاسیک بهترین کالای خواب شناخته شده است، زیرا راحت ترین و حمایت‌کننده‌ترین بالش برای موقعیت‌های مختلف خواب است.

ترجیحا بالشی است که شکل منحصربه‌فرد گردن را به طبیعی‌ترین و آرام‌ترین حالت هدایت می‌کند. که هم به تنفس و خواب عمیق‌تر کمک می‌کند و هم مواد خنک‌کننده هوشمند عرق و چربی را کاهش می‌دهد، تا منافذ پوست شما را مسدود نکند.

 این مدل متکا با گروه‌های آزمایشی مختلفی خواب مورد آزمایش قرار گرفته است، برای هر نوع مدل خواب‌، به سمت پهلو، پشت، شکم و… ایجاد شده است. زیرا برخی افراد بالش‌های نرم و برخی دیگر بالش‌های سخت‌تر را دوست دارند.

همه این‌ها به لطف فوم قالب‌گیری بالش طبی و دارای کاور بافتنی درجه یک موجود در اندازه‌های مختلف است. این بالش ارتوپدیک با مواد با چگالی بالا اجازه می‌دهد تا جریان هوا ثابت و همیشه خنک باشد.

 مواد، طراحی و شکل منحصر به فرد بالش ترکیبی شگفت انگیز است که  به کاهش تنش ستون فقرات کمک می‌کند. کانتور نوآورانه آن گردن شما را نگه می‌دارد، حتی زمانی که در طول خواب خروپوف می‌کنید باعث حرکت سر شما می‌شود و صدای خروپوف را قطع می‌کند.

شما می‌توانید براحتی بازوهای خود را در اطراف این بالش هوشمند قراردهید، از احساس بی حسی، سوزن سوزن شدن و سفتی عضلات خلاص شوید. با استفاده از فناوری انحصاری مموری فوم، طراحی هرگز «مسطح» نمی‌شود و گردن شما را نیز حمایت می‌کند.

خرید بالشت طبی ارزان با کیفیت

  •  بالش هوشمند گوه‌ای شکل (بالش طبی موجی)

بالش‌های گوه‌ای یک بالش طبی شناخته شده است که به رفلاکس اسید معده کمک می‌کنند. در واقع رفلاکس کردن است که به مری و گلو برمی‌گردد و باعث تحریک، اختلال در خواب و گاهی اوقات در مورد «ریفلاکس راه هوایی» موجب خروپف شبانه می‌شود. اگر مش

کوک هستید که رفلاکس در خروپف شما نقش دارد، حتما از بالش گوه‌ای برای رفع این مشکل استفاده کنید. این بالش به طرز چشمگیری خروپف شبانه را بهبود بخشیده است، کاربرانی که با این معظل مواجه بودند با استفاده از این بالشت هوشمند، آن را به صفر رسانده‌اند.

این تکنیک خروپف را بهبود ‌می‌بخشد و همچنین باعث ایجاد خواب بهتر و کاهش کم خوابی می‌شود. بالش هوشمندی است که سریع خروپف را تشخیص می‌دهد و آن را متوقف می‌کند . به طرز عجیبی به لرزش درمیاد و همانند زنگ هشدار خروپف را قطع می‌کند.

بالش طبی مدل موجی ایرانی

درآپدیت های بعدی نکات بیشتری را در رابطه با راه های کاهش خر و پف در اختیارتون قرار خواهیم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *