ر اهنمای خرید روتختی دخترانه و پسرانه(۶نکته ضروری)

ست روتختی سه بعدی دخترانه

امروزه یکی از اجزای بسیار مهم و پرکاربرد در هر خانه و اتاق کالای خواب می باشد که شامل روتختی، ملحفه، لحاف، بالش، پتو و تشک می باشد. مسلما برای داشتن خواب مناسب و راحت بایستی از نوع، جنس و خصوصیات کالای خواب مورد نظر مطلع باشیم.

در این متن به بررسی انواع روتختی و روبالشی دخترانه و پسرانه می پردازیم و نکات مهم در رابطه با خرید این محصولات را بیان می کنیم.

 

خرید روتختی دخترانه

یکی از نکات مهم برای انتخاب یک روتختی دخترانه، بهره گیری از رنگ های شیک و شاد می باشد. معمولا دختر های نوجوان و جوان مدل و سبکی از روتختی را انتخاب می کنند که دارای رنگ بنفش، صورتی و یا مدل های مختلفی با طرح گل، عروسکی، قلب و… باشد.

سرویس کامل لحاف روتختی ۶تکه طوسی

نمونه سرویس روتختی دخترانه دوخته شده در فروشگاه دواج

در حقیقت روتختی دخترانه در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارند و هر کس با توجه سلیقه خود می تواند یک روتختی مناسب را خریداری نماید.

برای بهره مندی از یک روتختی دخترانه مناسب بایستی عوامل مهم زیر را در نظر بگیرید:

  •  کیفیت پارچه روتختی

موضوع مهمی که لازم است در حین خرید این محصول بسیار به آن توجه شود، کیفیت آن می باشد. یقینا خریداری یک کالای باکیفیت و مناسب اما گران قیمت ارزشمند تر از خریداری یک کالای ارزان و نامناسب است.

  • رنگ و طرح چاپ شده روی پارچه روتختی

انتخاب طرح و رنگ یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد. اما می توان بر مبنای رنگ اتاق و لوازم یک طرح دخترانه مناسب تهیه نمود.

  • سایز دقیق تشک تخت

قبل از انجام هر کاری باید سایز دقیق تشک و تخت را بدست آورید تا روتختی مناسب را خریداری کنید.

نکات مهم دیگری که باید به آن ها پرداخته شود این است که هنگام تهیه روتختی باید سن، جنس محصول، رنگ بندی و نوع دکوراسیون اتاق در نظر گرفته شود.

روتختی و روبالشی دخترکفشدوزکی

روتختی دخترانه کارتونی مناسب سن های ۴-۱۲سال

راهنمای خرید روتختی پسرانه

روتختی هایی در رنگ آبی، توسی، مشکی و… به طور چشمگیری در سرویس لحاف‌های پسرانه استفاده می شوند.سرویس روتختی های پسرانه همانند روتختی های دخترانه دارای طرح و انواع مختلفی هستند. نمونه ای از آن ها همچون تیم فوتبال، شخصیت فیلم سینمایی، ماشین و موتور، ستارگان و… می باشند. انتخاب نوع آن بر مبنای سلیقه هر فرد متفاوت می باشد.

خرید روتختی نوجوان طرح مک کویین

سرویس لحاف روتختی پسرانه کارتونی مدل مک کویین

نمونه ای از روتختی های جذاب و پرطرفدار روتختی چاپی سه بعدی می باشد. این نوع محصول از تکنولوژی جدید و خاصی از چاپ بر روی پارچه بهره مند است. در این نوع روتختی تصاویر دارای جلوه زیادی دارند و بیننده حس طبیعی بودن و همچنین زنده بودن را در آن به خوبی حس می کند.

اخیرا به دلیل توجه مردم به تصاویر سه بعدی، بکارگیری از آن ها برای روتختی بسیار رواج یافته است و افراد زیادی این محصول را خریداری می کنند. ناگفته نماند روتختی چاپی سه بعدی یک گزینه بسیار عالی برای دختر ها و پسر های جوان می باشد.

نمونه روتختی های سه بعدی دوخته شده در دواج

مزایای ست لحاف روتختی سه بعدی:

  1. شیک و خاص بودن
  2. دارای طرح های متنوع و جدید
  3. دارای تنوع رنگی فراوان
  4. دارای هارمونی خاص با دکوراسیون

عوامل تاثیرگذار در قیمت روتختی سه بعدی:

  • سایز های متفاوت تشک های طبی
  • برند
  • میزان کیفیت چاپ ( چاپ ری اکتیو یا اکلریلیک)
  • انواع مدل ها
  • تصاویر اختصاصی
  • جنس پارچه
  • ابعاد تشک

روبالشی های دخترانه و پسرانه کارتونی

همانطور که مطلع هستید بالش یکی از مهم ترین وسایل سرویس خواب بشمار می آید. به نحوی که چنانچه در حین استراحت بالش نداشته باشید، مشکلات جدی در گردن و ستون فقرات شما ایجاد می شود. در صورتی که بالش شما فاقد روبالشی باشد، در معرض آلودگی قرار می گیرد و خیلی زود کثیف می شود. همچنین با شستشوی مداوم کهنه به نظر میرسد و بالش شکل و شمایل روز اول خود را از دست میدهد.
از این رو لازم است برای پیشگیری از چنین فرایندی روبالشی مناسب و باکیفیتی تهیه نمایید. روبالشی علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن بالش موجب زیبایی سرویس خواب هم می شود.

روبالشتی دخترانه یونیکورن

روبالشی دخترانه

انواع مختلف روبالشی در جنس و طرح های مختلفی وجود دارند و می توان با توجه به سلیقه و یا سرویس خواب مورد نظر روبالشی را انتخاب نمود.

برای دخترها و پسرهای جوان انواع مختلف روبالشی شیک و زیبا وجود دارند. معمولا روبالشی پسرانه و روبالشی دخترانه دارای طرح های بیشماری هستند که هر یک بر اساس سلیقه آن ها طراحی شده اند.

روبالشی دارای جنس های مختلفی اعم از نخی، ابریشم، مخملی، پلی استر و… می باشد. هر یک از جنس ها دارای ویژگی های خاصی هستند.

فیلم معرفی روبالشی دخترانه های فروشگاه دواج

در صورت خرید روبالشی دخترانه و پسرانه به این موارد مهم توجه کنید:

  • به زیبایی کار توجه ویژه ای داشته باشید.
  • طرح انتخابی بایستی به صورتی باشد که با طرح پتو و تشک شما تا حدودی ست باشد.
  • رنگ های زیبا و متناسب با رنگ اتاق خواب یا وسایل را انتخاب کنید.
  • جنس مناسب و باکیفیت را انتخاب کنید.

روبالشی پسرونه طرح ماشین ها

روبالشی پسرانه

نکاتی ضروری در هنگام خرید ملحفه پسرانه و دخترانه

ملحفه ها داری انواع مختلفی هستند همچنین از انواع مواد متفاوتی همچون کتان، نخ پلی استر، پنبه خالص، ابریشم، ابریشم مصنوعی و مخلوطی از این مواد ساخته می شوند. میزان اهمیت این موارد بر اساس عواملی همانند مقاومت در برابر چروک، استحکام پارچه و همچنین مقاومت در برابر پر شدن ارزیابی می شود.

چنانچه تمایل به خرید ملحفه پسرانه و دخترانه دارید توصیه می شود در حین خرید به نکات مهم زیر توجه نمایید.

_ توجه به مشخصات پارچه

در حقیقت روتختی و ملحفه های کشدار دوخته شده از پنبه یک گزینه بسیار عالی برای خریداری می باشند. چرا که کاملا باکیفیت و نرم هستند. همچنین احساس بسیار خوشایندی در هنگام خواب به افراد منتقل می کند. ناگفته نماند این نوع پارچه به دلیل کیفیت ممتاز نسبت به سایر پارچه ها گران تر می باشد.

_ توجه به سایز تشک کودک

قبل از خرید ملحفه کشدار لازم است اندازه مورد نظر کامل و دقیق مشخص شود تا پس از خرید آن دچار مشکلی ایجاد شود زیرا تشک های کودکان و نوجوانان در سایزهای مختلف ۸۰*۱۸۰ و ۲۰۰*۹۰ عرضه می شوند. در کل می توان گفت ملحفه ها از سایز استانداردی برخوردار هستند و در چیدمان های متفاوت عملکرد مناسبی دارند.

 

 

1 دیدگاه برای “ر اهنمای خرید روتختی دخترانه و پسرانه(۶نکته ضروری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *