۵ سوال حیاتی در مورد انواع حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش ایرانی تبریز

بی شک کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که تا به حال از حوله استفاده نکرده است، چرا‌که همه‌ی ما تجربه یکبار استفاده از حوله‌ها در شرایط متفاوت را داریم.

حوله‌های حمامی، تن‌پوش و دست و صورت در میان پراستفاده‌ترین کالا‌های مرتبط با حمام و سرویس بهداشتی هستند که هر یک از اعضای خانواده باید نوع منحصر به فردی را تهیه کند.

اگر به دنبال خرید حوله تن پوش  با کاربرد‌های متفاوت مانند حوله حمامی، حوله تن‌ پوش، حوله استخری، حوله آشپزخانه و حوله دست و صورت هستید، با مجله‌ی تخصصی فروشگاه کالا‌ی خواب دواج همراه باشید.

 

انواع حوله‌های موجود در بازار

حوله‌ها براساس کاربری و نحوه استفاده‌هایشان به دسته بندی زیر تقسیم می‌شوند که مورد مصرف هرکدام را در ادامه توضیح داده می‌شود.

  • حوله حمامی: ساده ترین و مورداستفاده ترین نوع حوله که برای خشک کردن بدن بعد‍‌از دوش گرفتن یا حمام در خانه یا هتل استفاده می‌شود.
  • حوله تن‌پوش: نوعی از حوله حمام بلند و ضخیم است که مانند لباسی بلند به تن شده برای جلوگیری از یخ زدگی بدن پس از استحمام استفاده می‌شود.
  • حوله استخری: حوله نسبتا نازک و سبکی که برای خشک کردن سریع بدن و جا‌به‌جایی راحت مورد استفاده است.
  • حوله آشپزخانه: این دسته از حوله‌ها برای خشک کردن دست، ظروف، میوه‌ها و حتی گردگیری لوازم آشپزخانه کاربرد دارند و تهیه ست حوله آشپزخانه طرفداران خود را دارد.
  • حوله دستی: یک حوله منحصر به فرد برای خشک کردن دست و صورت بعداز شستوشو به کار می‌رود.
  • حوله مسافرتی: حوله‌های کم وزن و ابعاد کوچک که برای خشک کردن بدن بعداز حمام در سفر کاربرد دارد.
  • حوله یکبارمصرف: اکثر حوله‌های یکبارمصرف از جنس نرم و لطیفی تولید شده اند و برای انجام فعالیت‌های پزشکی و بهداشتی کابرد دارند.
  • حوله ورزشی: دارای جنس نخی با متریال میکروفایبر قابلیت بالای جذب آب و رطوبت برای کوهنوردان و دوچرخه سواران تولید شده است.

 

خرید حوله تن پوش ایرانی تبریز

  • حوله تن ‌پوش: نام‌های دیگر این حوله قدی، پالتویی، لباسی و ربدوشامی است که خارجی‌ها به آن Towel Bathrobe  نیز می‌گویند.

یکی از مهم‌ترین دلایل برای استفاده از حوله‌های قدی، دست و پاگیر نبودن آنهاست. افراد به حوله‌ای با کابری راحت و جاذب آب نیاز دارند تا بدنشان را خشک کنند و از یخ‌زدگی جلوگیری کنند.

به دلیل داشتن طراحی پالتو مانند این حوله‌ها و کمربند‌ها و دکمه یا زیپی که بر‌روی آنها گذاشته‌ شده، می‌توان از پوشش کامل بدن توسط آنها مطمئن بود.

حوله تنپوش را می‌توان به ۴ دسته پرفروش زیر طبقه‌بندی کرد.

  • تنپوش زنانه
  • پالتویی (تن پوش) مردانه
  • لباسی بچگانه
  • ست حوله تن‌پوش عروس و داماد

مهم‌ترین نکته در هنکام خرید حوله پالتویی کیفیت آن است، چراکه باید جاذب آب و رطوبت باشد و بدنتان را خشک کند. نکته بعدی، انتخاب سایز یا اندازه درست حوله است که تاثیر زیادی در هنگام استفاده دارد.

 

در ادامه مطالب به سوال متدوال و اخیر خریداران فروشگاه اینترنتی دواج پاسخ می‌دهیم.

  1. به چه ویژگی‌های حوله پالتویی در هنگام خرید باید توجه کرد؟

یکی از متداول ترین سوالات مربوط به خرید حوله پالتویی انتخاب آن‌ها برحسب شاخص‌های کیفیتی و کمیتی است.

از مهم‌ترین عناصر کیفیتی حوله می‌توان به ثبات رنگ، جنس، کیفیت پارچه، جذب آب و عدم پرزدهی آنها اشاره کرد.

مولفه‌های کمیتی نیز می‌توانند سایز، رنگ، قد، وزن، طرح پارچه و قیمت نهایی باشند.

پیشنهاد می‌شود که حوله‌های خیلی ظریف یا سبک را انتخاب نکنید و حتما حوله ۱۰۰% نخی خریداری کنید تا آبگیری بهتری داشته باشد.

 

حوله تن پوش نسکافه‌ای سایز بزرگ 

 

  1. تفاوت حوله قدی زنانه و مردانه در چیست؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، اندازه حوله تنپوش برای داشتن راحتی استفاده بسیار مهم است زیرا اگر خیلی بزرگ باشد، برای فرد استفاده کننده سنگین تر شده و دست و پاگیر می‌شود. به علاوه، یکی از دلایل استفاده ازین دست حوله‌‌ها زیبایی آن‌ها در بدن است که باید مطالبق با جثه فرد باشد.

برای انتخاب حوله متناسب با سایز موردنظر، باید اندازه سرشانه را داشته باشید تا بهترین سایز را خریداری کنید. در پایین جدولی از سایز‌های حوله‌های تنپوش آورده ایم تا کمکی برای شما باشد.

 

اندازه سرشانه قد حوله سایز استاندارد حوله
۳۶ تا ۴۲ سانتی متر ۱۰۵ small
۴۴ تا ۴۸ سانتی متر ۱۱۵ medium
۵۰ تا ۵۴ سانتی متر ۱۲۵ larg

 

۳.   کدام جنس حوله تنپوش بهتر است؟

باید توجه داشت که مهم‌ترین فاکتور در انتخاب یک حوله، جنس آنها می‌باشد. حوله‌ها با جنس‌ها و الیاف‌های متفاوتی تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند.

·      حوله پنبه‌ای یکی از بهترین جنس‌های حوله، کتان، نخی یا پنبه‌ای است، زیرا دارای قدرت بالایی برای جذب آب است و بسیار نرم و لطیف می‌باشند. از دوام بالایی برخوردار و مقرون به صرفه می‌باشند.

·      حوله پنبه ارگانیک: این جنس برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب است زیرا از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و بعداز استفاده به چرخه طبیعت باز میگردد.

·      حوله نایلونی: دارای جذب پایینی می‌باشد، اما قیمت ارزانی دارد و به راحتی شسته می‌شود.

·      حوله میکروفایبر: از الیاف مصنوعی تشکیل شده و دارای قدرت جذب بالایی است، اما مقرون به صرفه نیست.

·      حوله با جنس بامبو: از وزن سبک و ضخامت کم برخوردار است و دوام کمی دارد اما به دلیل ضدباکتری و آلرژی بودن، برای افرادی که حساسیت دارند، پیشنهاد می‌شود.

·      حوله ابریشمی و ساتن: دارای وزن سبک و جنس لطیفی هستند، اما کاربری محدودی دارند و جذب پایینی دارند.

·      حوله پشمی ارگانیک: از جنس پشم گوسفند تولید شده و مناسب فصول سرد است، اما دارای قدرت جذب آب کمی می‌باشد.

 

لازم به ذکر است ، شما در فروشگاه کالای خواب دواج تمامی حوله ها در تمامی سایزهای استاندارد، با کارت گارانتی iso9001 و گارانتی ۱۰۰درصد پنبه بودن آن دریافت می کنید و در صورت عدم رضایت تا ۷روز، میتوانید کالای خریداری شده را بازگردانید.

کارت گارانتی محصولات فروشگاه دواج

۴.   باکیفیت ترین برند‌های تولید‌کننده حوله تن‌پوش کدام اند؟

معروف‌ترین برند‌های تولیدکننده حوله‌ عبارتند از” برق لامع” “لاله تبریز“، “تنپاک“، “بهباف آذر” و “ماندگار“.

افتخار فروشگاه کالای خواب دواج، همکاری با برند های داخلی و کمک به کسب و کار‌های داخلی به منظور چرخیدن چرخ صنعت و افزایش تولیدات ایرانی است. از همین رو از شما دعوت می‌کنیم تا برای خرید حوله تن پوش خود از فروشگاه دواج و انواع حوله‌ها بازدید کنید.

قیمت جدیدترین مدلهای حوله تن پوش

۵.   حوله تن‌پوش ایرانی یا خارجی بخریم؟

مولفه‌های تاثیرگذاری هنگام انتخاب یک حوله عبارتند از جذب آب، کیفیت، طول عمر، نرمی و لطافت و وزن حوله می‌باشند، پس سعی کنید کیفیت را فدای قیمت نکنید.

از آنجایی که تولید حوله از گذشته تا به اکنون در ایران وجود داشته است و سابقه طولانی دارد، حوله تنپوش ایرانی از کیفیت و دوام و مقبولیت بیشتری نسبت به نمونه‌های خارجی برخوردار است.

و در انتها…

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع حوله‌های موجود در بازار به خصوص حوله تنپوش آشنا کنیم. به علاوه، به ۵ سوال متدوال مشتریان پاسخ دادیم تا بهترین انتخاب را برای خرید حوله‌های پالتویی داشته باشند. فروشگاه کالای خواب دواج همواره در تلاش است تا محصولات حوله‌ای را با بهترین قیمت و ۱۰۰% نخ به مشتریان عرضه کند.

 

2 دیدگاه برای “۵ سوال حیاتی در مورد انواع حوله تن پوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *