هرآنچه درباره روبالشی و خرید آن باید بدانید( آپدیت ۱۴۰۱)

روبالشی خوب از کجا بخریم؟

متوسط زمان مطالعه: ۶دقیقه

یکی از اصلی ترین وسایل سرویس خواب، بالش است. بالش ها چون همیشه با مو و پوست سر در ارتباط هستند، خیلی زود کثیف می شوند و باید هر چند گاهی شسته شوند. اگر بالش شما فاقد روبالشی باشد، به راحتی در معرض آلودگی های زیادی قرار می گیرد. اگر هم مدام روبالشی شسته شود، خیلی سریع کهنه می شود و مانند روز اول نخواهد بود. در این مواقع خرید یک روبالشی زیبا و با کیفیت به شما عزیزان کمک فراوانی می کند تا هر لحظه بتوانید رویه بالش را عوض و بشویید. مازاد بر اینها خرید روبالشتی زیبا، سبب زیبایی هرچه بیشتر سرویس خوابتان خواهد شد.

در صورتی که میخواهید با باکیفیت ترین و بهترین جنس و مدل روبالشی های موجود در بازار آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین جنس و پارچه برای روبالشی چیست؟

پارچه روبالشتی ها در انواع گوناگون بافت، شکل و طرح های متنوع وجود دارند. روکش بالش ها در انواع گوناگونی تولید خواهند شد و از لحاظ تاروپود، کیفیت و ظاهر با همدیگر تفاوت بسیار دارند. از آنجایی بالش ها کاربردی ترین وسایل منزل به شمار می آیند، در نتیجه باید جنس مرغوب و باکیفیتی انتخاب نمایید. زیرا بر روی پوست و مو تاثیر فراوانی دارد.

روبالشی تترون

روبالشی تترون یکی از زیباترین و جدیدترین نمونه های روبالشتی می باشد. این محصول علاوه بر طراحی زیبا، طرح ها و نقش های گلدار، قیمت مناسبی دارد. پارچه تترون از الیاف پلی استر و  ویسکوز تشکیل شده است.  این مدل پارچه بسیار نرم و خنک می باشد و ماندگاری بالایی دارد و برای تمام سنین بسیار مناسب می باشد. اشخاصی که پوست لطیف و حساسی دارند، استفاده از این نوع روبالشتی بهترین گزینه انتخابی برای آنها باشد.

روبالشتی تترون دارای بافت بسیار محکم و مقاومی است و به هیچ عنوان نخ نما، پاره و ساییده نمی شود. کیفیت بالا، خواب آرام، کمک به سلامت پوست و مو از جمله ویژگی های اصلی این جنس روبالشتی است.

خرید روبالشی ارزان طرح گلدار

خرید روبالشی ساتن

الیافی که در این نوع پارچه ( روبالشتی ساتن) استفاده شده است، برای پوست و مو بسیار مناسب است. بافت این نوع کاور بالش بسیار ظریف، نرم و لطیف می باشد. این نوع پارچه روبالشتی، از مواد مصنوعی همچون پلی استر و استات یا از الیاف پنبه ابریشم بافته شده است. برای افرادی که آلرژی دارند، بسیار مناسب است. زیرا گرد و غبار را جذب نمی کند.

این  جنس کاور بالش برای پوست و مو فواید فراوانی دارد. زیرا سطح این روکش بسیار لطیف، صاف و لغزنده می باشد و مانع از وز شدن و گره خوردن موها می شود. برخی دیگر از فواید این نوع کاور بالش عبارتند از: کاهش جوش و آکنه، حفظ رطوبت پوست، پیشگیری از چین و چروک شدن پوست، محافظت از مژه ها، ماندگاری حالت موها و هیدراته ماندن موها، مانع از شکسته شدن موها می شود.

خرید روبالشی ساتن ارزان

از این پوشش کاور میتوان در مکان های گوناگون از جمله پذیرایی و حتی اتاق استفاده نمایید. این جنس کاور بالش بسیار سبک و در عین حال خوش حالت می باشد و به علت ساختار و جنسی که دارد، میتوان بر روی آن مروارید دوزی یا گلدوزی کرد و یک روبالشی بسیار شیک تولید کرد و جهت زیباسازی سرویس خواب از آن استفاده کرد.

تقسیم بندی روبالشی‌ها از نظر دوخت

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم روبالشی ها در انواع دوخت و طرح های زیبا و متنوع ساخته می شوند.  بیشتر مدل های روبالشی ها به نحوه قرار گرفتن آنها در درون بالش برمی گردد. الگوی دوخت روبالشتی ها با همدیگر متفاوت می باشد و برای هر نوع بالشتی، به مهارت خاصی نیاز است.

روبالشی پاکتی

برای این مدل روبالشی، یک طرف آن دوخته می شود و طرف دیگر آن همانند پاکت است. یک سمت کاور بالش که تکه اضافه تری دارد بر روی بالش قرار می گیرد و از ورود آلودگی به درون بالش جلوگیری می کند. آن دسته از افرادی که به راحت خارج شدن و گذاشتن بالش درون کاور اهمیت میدهند، این نوع دوخت بالش گزینه بسیار خوبی است. جهت درآوردن بالش درون کاور، فقط کافیست تکه اضافی را کنار بزنید و بالش را در بیاورید.

خرید روبالشی زیپدار در تهران

مانند تصویر بالا

روبالشی زیپ دار

این نوع مدل دوخت روبالشتی ها را به آسانی میتوان با همان زیپ پلاستیکی که در قسمت لبه ها دوخته شده است، شناخت.

در این مدل روبالشتی زیپ دار، یک سمت آن دوخته شده در حالی که سمت دیگر آن به اندازه ۱۵ سانت و به قسمت انتهایی آن زیپ دوخته میشود. جالب است بدانید که در این مدل، دو نوع دوخت ( دوخت ساده و دور دوزی) رواج زیادی دارد. قطعا نوع دوخت دور دوزی در قیاس با دوخت ساده زیبایی بیشتری دارد.

مشاهده نمونه زیپ‌های دوخته شده برای انواع روبالشی

روبالشتی بچه گانه جدید

مدل های بسیار متنوع و زیبایی از روبالشتی بچه گانه در بازار موجود می باشد. روبالشی نخی و مخمل از جمله اقلامی هستند که فروشگاه دواج توانسته است با توجه به نیاز مشتریان عزیز با قیمت های بسیار مناسب آن را عرضه بازار نماید. روبالشتی بچه گانه جدید با طرح های کارتونی گوناگون همراه می باشد و این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به سلیقه و گروه سنی گوناگون نوجوانان و کودکان شما عزیزان، طراحان و تولیدکنندگان در فروشگاه دواج توانسته اند، طرح های بسیار زیبایی از روبالشتی بچه گانه تولید و عرضه بازار نمایند.

روبالشی پسرانه طرح مک کویین

ناگفته نماند خرید به صورت مستقیم و عمده از  فروشگاه دواج می تواند شرایط بسیار ایده آل را برای شما عزیزان فراهم آورد. جهت مشاهده انواع روبالشی های چاپی اینجا کلیک کنید.

روبالشتی میکرو چاپی

روبالشتی میکرو چاپی ویژگی بسیار فراوانی دارد. وجود این ویژگی های خاص در این نوع روبالشی سبب شده تا به یکی از پرفروش ترین روبالشتی های موجود در فروشگاه دواج شناخته شود. برخی از ویژگی های روبالشتی میکرو چاپی فروشگاه دواج عبارتند از:

  • مقاومت و ماندگاری بسیار بالا.
  • ظاهر بسیار زیبا.
  • عدم نفوذ و جذب رطوبت ( به علت پلی استر موجود در پارچه).
  • لطافت بسیار بالا.

خرید انواع روبالشی جدید و ارزان

جهت مشاهده انواع روبالشی های چاپی سه بعدی اینجا کلیک کنید.

خرید از فروشگاه دواج

جهت خرید روبالشی های بسیار زیبا، با کیفیت بالا  در عین حال قیمت های مناسب میتوانید به فروشگاه معتبر و خوشنام دواج مراجعه به آدرس اینترنتی www.dovaj.com نمایید. شما عزیزان با خرید آنلاین از این مرکز معتبر در هر نقطه ای از کشور که باشید، محصول مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید و در اسرع وقت به دست شما برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *