همه چیز در مورد رنگ سال ۲۰۲۲ + جدول مشخصات و عکس

رنگ سال جدید(۱۴۰۱) چیست؟

میانگین زمان مطالعه:۳دقیقه

قطعا طراحی و شیک کردن خانه برای شما یک تجربه خوشایند است، حتی اگر گاهی اوقات طاقت فرسا باشد. اینکه بتوانید سلیقه و شخصیت خود را در نحوه دکوراسیون محل زندگی خود نشان دهید، احساس رضایت و شادی برایتان به همراه خواهد داشت. البته، ممکن است درگیر جزئیات شوید و نظرات بسیار خاصی در مورد جنبه هایی از طراحی به خصوص در اتاق خواب خود داشته باشید، اما شاید هرگز به فکرتان نرسد که تا چه حد رنگ محیط اتاق خواب شما می‌تواند مؤثر باشد… پس حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید به رنگ سال در تزیین اتاق خواب توجه داشت؟

 زمانی که سعی می کنید ظاهر و احساس خاصی را به یک فضای خاص ایجاد کنید، رنگ بسیار مهم است و گاهی اوقات این چیزهای کوچک هستند که بیشترین اهمیت را دارند.

رنگ‌ها می‌توانند تأثیر روانی روی مغز داشته باشند، و این بدان معناست که شما باید به دقت در نظر داشته باشید که از چه پالتی می‌خواهید برای چه منظوری استفاده کنید. یکی از سخت‌ترین چیزها این است که به یاد داشته باشید حتی به روتختی که استفاده می‌کنید، فکر کنید، شما می‌توانید به معنای واقعی تم و فضای  اتاق خواب خود را تنها با اطمینان از انتخاب بهترین رنگ برای ملحفه‌های تخت تغییر دهید. 

قطعاً همه ی شما از تاثیر رنگ در چیدمان و دکوراسیون خانه مطلع هستید و می‌دانید که رنگ ها بر روی انسان چه تاثیری دارند و می توانند میزان تاثیر فراوانی بر روی روحیه انسان، عواطف، سبک زندگی انسان و ذهن انسان داشته باشند. چنانچه شما بخواهید از یک روانپزشک سؤال نمایید بدون شک پی خواهید برد که رنگ چقدر روی عواطف و روحیات انسان مؤثر می باشد. در این مقاله ما به رنگ رایج در سال ۱۴۰۱ و هر چیزی که در خصوص  رنگ سال روتختی لازم است بدانید می ‌پردازیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

بورس خرید انواع ملحفه و روتختی کشدار

بهترین انتخاب رنگ اتاق خواب متناسب با فضای آن

مهمترین بخش طراحی اتاق خواب شما، مربوط به تعیین کاربرد اتاق‌تان می‌شود. به هر حال، برای برخی این مکان بهشتی از دنیای بیرون و مکانی برای تنها ماندن برای اندیشیدن است، در حالی که برای برخی دیگر، آشیانه ای با شریک زندگیشان است.
برخی از افراد در اتاق خواب خود دفتر دارند، در حالی که برخی دیگر تجهیزات ورزشی یا الکترونیک دارند. اما مهمترین کارکرد اتاق خواب برای شما این است که تخت را در جایی مناسب تا بتوانید  قرار دهید.

بنابراین، زمانی که در مورد دکوراسیون اتاق خواب خود فکر می کنید، باید به خاطر داشته باشید که هدف اصلی فضا این است که به عنوان محیطی برای استراحت و شارژ مجدد به شما خدمت کند. ابتدا در انجام این کار، بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که برای خواب ایجاد آرامش مفید هستند.

سرویس لحاف روتختی چاپی اسپرت طرح خورشیدی

در حالی که اگر به این مورد توجه نکنید برای شما اثر معکوس خواهد داشت؛ انتخاب رنگ نامناسب برای ملحفه‌های تخت ممکن است باعث بی‌خوابی شود، همچنین می‌تواند از بسیاری جهات روی شما تأثیر منفی بگذارد که ممکن است منجر به کمبود کمیت و کیفیت خواب شود.

رنگ مد سال ۲۰۲۲ چیست؟

 شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد، وظیفه و هدف سالیانه ی شرکت پنتون را می توان، معین کردن رنگی که  مناسبترین و بهترین سویه سال آتی را بازتاب می کند، عنوان کرد.

چنانچه شما به استفاده و بهره وری از رنگ‌های مد و به روز مقید می باشید، قبل از آغاز سال میلادی به طور حتم در پی جواب این سؤال که در سال ۲۰۲۲ رنگ سال چه رنگی می باشد، می گردید. به احتمال زیاد می‌دانید که شرکت پنتون یک رنگ و گاه دو رنگ را هر ساله به عنوان رنگ مد رایج سال شناسایی و معرفی می ‌کند. 

کمپانی پنتون رنگ سال روتختی را رنگ بنفش متمایل به رنگ آبی معرفی کرد.

شرکت پنتون رنگ مد سال ۱۴۰۱ یا همان سال ۲۰۲۲ را تحت عنوان  نام veri peri انتخاب کرده است. شرکت رنگ پنتون به بازاریان و تولیدکنندگان، طراحان و برندها فرصت برای ایجاد یک حضوری قدرتمند و قوی و همچنین برای همکاری با استفاده از رنگ را عرضه می کند. رنگ سال شرکت پنتون یک سیستم برابرسازی رنگ پیشرو در دنیا با دانش رنگی بی همتا است. به این دلیل در این مطلب به رنگ سال، رنگveri peri ،می‌پردازیم که دارای تناژ آبی است و از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای روتختی به حساب می‌آید.

   رنگ سال ۲۰۱۸، بنفش 

رنگ سال ۲۰۱۹، نارنجی مرجانی

رنگ سال ۲۰۲۰، آبی کلاسیک

رنگ سال ۲۰۲۱، دو رنگ خاکستر و زرد

رنگ سال ۲۰۲۲، آبی بنفش

جدول رنگ سال 2020

چرا رنگ سال مهم است؟

شرکت رنگ پنتون در اوایل دسامبر، هر سال رنگ جدید سال را ارائه می کند. شایان ذکر است که این ماه برای افرادی که با رنگ سال روتختی یا رنگ مد سال کار می ‌کنند، مناسبترین و بهترین موقع سال است.
ترندهای رنگ را موسسه پنتون در تمام طول سال مورد رسیدگی قرار می‌دهد و همچنین بر اساس آنها این موسسه درباره ی رنگ سال بعد تصمیم می ‌گیرد. این موسسه برای اینکار همه جوانب یک جامعه را اعم از بازاریابی، رسانه های اجتماعی و حتی سیاست را مد نظر قرار می‌گیرد. بنابراین رنگ منتخب شده توسط این موسسه به عنوان رنگ مد سال به شدت بر دنیای گسترده بازاریابی و طراحی تاثیر بسزایی دارد.

مشاهده و خرید انواع روتختی مطابق با رنگ سال ۲۰۲۲ 

اولین رنگ موسسه پنتون ۲۰ سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۰ منتخب شد، اما می توان گفت از سال ۲۰۰۷ تقریباً پیش‌بینی رنگ سال روتختی کم‌کم توسط این شرکت جا افتاد. امروز هنگامی که موسسه پنتون رنگ مد سال را اعلام می ‌کند، کلکسیونی از محصولات یا ترکیبی رنگ را به همراه رنگ مد سال به علاقمندان این حوزه ارائه می کند. بعد از آن هزاران برند به رنگ متعهد می گردند که تا کالای خود را با توجه به رنگ مد سال تولید کنند. در نتیجه این امر سبب می‌شود تا شیوه ی پیش‌بینی  ترند رنگ شرکت پنتون اهمیت دوچندانی پیدا کند و همچنین تاثیر آن را مضاعف می‌کند.

خرید روتختی خوش رنگ

چه رنگ‌هایی برای روتختی و سرویس خواب مطابق با رنگ سال می‌باشد؟

لازم به ذکر است بدانید بعضی از رنگها از لحاظ علم روانشناسی، خواب و ذهن شما را به هم میزند یا به اصطلاح مختل می ‌کند.

بدترین و بهترین رنگ مناسب اتاق خواب چه نوع رنگهایی میباشند؟

درک کردن پاسخ این سؤال و همچنین مناسب بودن رنگ سال روتختی، با دیگر لوازم اتاق خواب از جمله کاغذ دیواری و پرده باعث می ‌شود تا افزون بر دکوراسیون بی نظیر و زیبا، خوابی بسیار آرام برای شما عزیزان به ارمغان آورد. رنگ روتختی به علت بهره‌وری و استفاده در اتاق شبستان یا همان اتاق خواب شایسته‌تر است که رنگ روشن همانند رنگ منتخب سال ۲۰۲۲ باشد. زیرا رنگ روشن آرام بخش می باشد و همچنین برای خواب شما حس خوبی را به ارمغان می آورد. 

در حقیقت رنگهای روشن همچون رنگ آبی یا رنگ های همانند زرد، سفید و سبز روشن، صورتی برای اتاق خواب شما آرامبخش و بسیار مناسب هستند. بهتر است که در اتاق خواب خود هارمونی و توازن ایجاد کنید، همچنین رنگ فرش و پرده خود را می‌توانید با سرویس خواب تان هماهنگ یا ست کنید.

بهترین و مناسبترین رنگ برای روتختی چیست؟

برای هر اتاق به نسبت مواد یا عناصری که در آن اتاق به کار گرفته شده و همچنین برای هر کسی نسبت به ذائقه و سلیقه ای که دارد، متفاوت است.
در حقیقت شما باید بر طبق ذائقه، علایق و سلیقه ای که دارید نسبت به طرح دکوراسیون و چیدمانی که در اتاق شبستان خود ایجاد کرده اید، به راحتی می توانید رنگ مناسب برای روتختی خود به بهترین نحو انتخاب کنید.

همچنین در اینجا بخوانید:چگونه اصول فنگ شویی را در چیدمان اتاق خواب رعایت کنیم؟

محبوب‌ترین رنگ‌ها برای روتختی که می‌تواند تغییر شگرفی در دکوراسیون شما داشته باشند…

رنگ‌ها بر هر یک از ما تأثیرات روانی و عاطفی دارند که برخی از آن‌ها رفتارهای آموخته‌شده از جامعه است. در حالی که بسیاری از آن‌ها صرفاً بر حسب طبیعت و غریزه‌ی وجودی است. برخی از محرک ها، چه به صورت یک رنگ یا یک نقش باشند، می توانند انواع مشکلات را ایجاد کنند که ناشی از تلاش بصری شما برای تطبیق آنچه می بینید و پردازش آن است. بینایی شما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد و چنین سناریوهایی اغلب باعث سردردهای شدید یا ایجاد احساسی منفی از ناراحتی و اضطراب گرفته تا ترس و خشم می‌شوند. همه‌ی این‌ها می‌تواند باعث اختلالاتی مانند بی‌خوابی شود.

توضیحی جامع در رابطه با اهمیت روانشناسی رنگ‌ها

 

 

ممکن است با دقت در مورد انتخاب رنگ ملحفه های تخت خود فکر نکنید، زیرا تصور می کنید که این یک مورد جزئی در دکوراسیون اتاق است. در واقع، تصور بر این است ملحفه ها اغلب با لحاف پوشانده می شوند. اما اگر رنگ برای بقیه طراحی مناسب نباشد، این بخش‌های بسیار ابتدایی دکوراسیون شما می‌توانند جلوه کلی فضا را تغییر دهند.
به همین دلیل است که محبوب‌ترین رنگ ها برای ملحفه های تخت، سفید، عاجی و قهوه ای روشن یا بژ است. اگرچه، آنها برای پنهان کردن لکه ها عالی نیستند. این رنگ‌های خنثی تقریباً برای هر طرحی مناسب هستند و بدون ایجاد برخورد تحریک‌کننده با چشم، با اکثر رنگ‌های دیگر مطابقت دارند.

رنگ آبی

سایه های آبی معمولاً به عنوان رنگ‌های سرد طبقه بندی می شوند. آنها به طور گسترده ای برای ترویج آرامش و صلح شناخته شده اند، که برای زمان استراحت قبل از اینکه به تخت‌خواب بسیار عالی است. ثابت شده است که رنگ آبی ذهن و بدن ما را آرام می کند و حتی فشار خون را کاهش می دهد.

به گفته دکتر James Gangwisch از دانشگاه کلمبیا، فشار خون ما در طول خواب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین، قرار گرفتن در معرض رنگ آبی به واسطه‌ی ملافه یا روتختی خود به ما این امکان را می‌دهد که ضربان قلب خود را به حالت خواب نزدیک کنیم و به ما کمک می کند تا یک قدم به آن خواب رویایی ۷ تا ۹ ساعت نزدیک‌تر شویم.

رنگ سبز بهترین انتخاب

سبز یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای رختخواب و اتاق خواب است. سایه‌های سبز نه تنها باعث تعادل و آرامش می‌شود، بلکه به کاهش فشار چشم نیز کمک می‌کند، بنابراین برای ما در شب حس راحت‌تری ایجاد می‌کند. این از نظر علمی ثابت شده است، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد که چشم‌های ما رنگ سبز را مستقیماً در شبکیه متمرکز می‌کنند، که در نتیجه دیدن رنگ را در مقایسه با دیگران آسان‌تر می‌کند و در نتیجه کمتر به عضلات چشم فشار می‌آورد.

رنگ زرد، با توانایی دوگانه

برند هتل Travelodge برای درک بهتر اینکه چگونه رنگ اتاق خواب می تواند بر خواب ما تأثیر بگذارد، مطالعه‌ای را در سال ۲۰۱۳ انجام داد که در آن ۲۰۰۰ خانه در سراسر بریتانیا مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد افرادی که در اتاق‌خواب‌هایی با طرح‌های رنگ زرد می‌خوابیدند، به‌طور متوسط ​​۷ ساعت و ۴۰ دقیقه در شب استراحت می‌کردند که کاملاً در حد توصیه روزانه NSA است. این احتمالاً ناشی از توانایی زرد در ایجاد رنگ‌های گرم و شاد برای روتختی است که به ما امکان می‌دهد هنگام چرت زدن ، احساس راحتی و آرامش داشته باشیم.

رنگ‌های نامناسب برای استفاده در روتختی و لحاف اتاق خواب بر اساس روانشناسی

قرمز، رنگی خاص اما پرحرارت

همانطور که می دانیم، قرمز معمولاً با خطر و اشتیاق همراه است و از نظر احساسی بسیار تشدیدکننده در بین سایر رنگ‌ها است. رنگ قرمز بسیار محرک است، تحقیقات نشان می‌دهد که قرمز اثر معکوس رنگ آبی دارد. فشار خون ما را بالا می برد و ضربان قلب ما را افزایش می دهد. این آخرین چیزی است که قبل از خواب به آن نیاز داریم، زیرا افزایش ضربان قلب اغلب باعث می شود احساس هوشیاری بیشتری و در نتیجه آرامش و آمادگی کمتری برای خواب داشته باشیم. در نتیجه در دسته‌ی رنگ‌های نامناسب برای انتخاب روتختی قرار می‌گیرد.

رنگ بنفش، رنگی که بهتر است در انتخاب آن تجدید نظر کنید

رنگ بنفش در اتاق خوابتان ممکن است باعث شود احساس سلطنت کنید و حسی از تجمل را به محیط اطرافتان بیاورید. با این حال مشخص شده است که بنفش یکی از بدترین رنگ‌ها برای کیفیت خواب است. در مطالعه‌ای درمورد تاثیر رنگ بر مغز در هنگام خواب، تعدادی از شرکت‌کنندگانی که در اتاق‌خواب‌های بنفش رنگ می‌خوابیدند، کمترین خواب را نسبت به همه داشتند. تنها به طور متوسط ​​۵ ساعت و ۵۶ دقیقه در شبانه روز می‌خوابیدند. این ممکن است به دلیل تمایل این رنگ به ارتقای خلاقیت باشد؛ در واقع سبب تحریک مغز می‌شود در حالی که باید ذهن استراحت کند.

سفارش دوخت ملحفه و روتختی مطابق رنگ سال در کالای خواب دواج:

رنگ برای تشریح یک محیط یا یک فضا بسیار مفید است، انرژی و روحیه ایجاد می کند. بدون شک رنگ لحاف یا روتختی یکی از مهمترین عوامل یا عنصر در طرح ریزی دکوراسیون یک سرویس خواب است. در این میانه می‌توان گفت رنگ اهمیت بسیار زیادی دارد. چون تمام چشم اندازهای دنیای طراحی و مد در سال ۲۰۲۲ برای رنگ این سال معین می شود.

رنگ سال روتختی علاوه بر اثر مستقیمی که بر صنایعی همانند پوشاک، چاپ گرافیک و لوازم منزل دارد بر روی نوع طراحی و دیزاین روتختی و ملحفه سرویس خواب هم مؤثر می باشد. 

به جرئت میتوان گفت خرید و فروش روتختی یکی از حوزه ‌های پرفروش و در عین  حال سودآور به شمار می‌آید. به نوعی که در این زمینه سود بسیار زیادی قابل حصول خواهد بود.

حال بپردازیم به مدل ها و طرح هایی که مرتبط با ملحفه و یا روتختی توسط شرکت ‌ها یا موسسه های ایرانی که تولید می شوند.
تخت خواب قسمت عمده ای از اتاق خواب را اشغال می کند، بنابراین بیشتر از سایر وسایل موجود در اتاق خواب به چشم می ‌آید  روتختی، کاور، رو تشکی یا لحاف که شما انتخاب می کنید، باید با طراحی اتاق و رنگ اتاق هماهنگی داشته باشد تا اتاق خواب جلوه ی با شکوه تر و زیباتر به خود بگیرد. 

در راستای دوخت لحاف و روتختی فروشگاه های معتبر ایرانی همانند (کالای خواب دواج) توانسته اند با  نمونه های شرکت خارجی رقابت نمایند. اگر شما بخواهید به گوناگونی کاملی از سرویس لحاف و روتختی ایرانی اقدام نمایید شما باید با شرکت یا موسسه های تولیدی به صورت مستقیم و یا بدون واسطه در ارتباط باشید.

شما با انجام این امر با بیشترین گوناگونی (رنگ سال روتختی) ممکن مواجه می شوید، تا بتوانید قدرت خرید بالایی را تجربه کنید. تولیدات داخلی به منظور طول عمر، بالا بردن کیفیت روتختی از پارچه هایی با جنس بامبو استفاده می کنند، چنین مدل روتختی را می ‌توانید در مدل یا طرح های فانتزی، اسپرت و ساده از فروشگاه معتبر ما سفارش دهید.

رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگی است؟

بهترین رنگ برای خرید روتختی و ملحفه:

خرید لحاف یا  روتختی یک اندیشه یا ایده ی بسیار مناسبی است که بر روی طراحی و رنگ اتاق تغییر به سزایی می گذارد. ایده ای که به شما کمک می کند تا رنگ ملحفه یا روتختی اتاق خواب خود را انتخاب کنید، توجه و دقت به رنگ دیواری است که پشت تخت می باشد.
چنانچه می خواهید رنگ سال روتختی و طرح آن به بهترین شیوه به چشم بیاید، ملحفه یا روتختی ای  را خریداری کنید که با رنگ دیواری که پشت تخت می باشد، متضاد باشد. تضاد رنگ ملحفه و دیوار موجب می شود که فضای درون اتاق خواب جذاب و پر انرژی شود.

خرید سرویس لحاف روتختی مطابق با رنگ سال ۱۴۰۱:

با سپری شدن و گذشت زمان و همچنین پیشرفت تکنولوژی، طراحی کالاها دستخوش تغییر و تحول می شوند. رنگ سال روتختی و سرویس لحاف نیز یکی از این موارد است. این کالا به عنوان اثر بخش ترین و یا مؤثر ترین قسمت اتاق خواب به شمار می‌آید.
طرحهای سرویس خواب جدید ۲۰۲۱ علاوه بر تنوع،  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. خرید از میان طرح ها و مدل های سرویس خواب جدید بسیار سخت است، که کیفیت و مناسب بودن با رنگ اتاق، سایز و قیمت مناسب از ویژگی های  این کالا می باشد.
چنانچه شما هم مایل به رشد در زمینه تجاری محصول یا کالای خواب می باشید، می توانید نیاز خود را در عرصه سرویس های روتختی، با تماس با ما برطرف نمایید. 

امیدواریم این دستورالعمل ها به شما کمک کرده باشد تا دریابید که چگونه رنگ اتاق خواب و روتختی شما ممکن است بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. اما قبل از خرید یک روتختی به رنگ آبی، به یاد داشته باشید که رنگ اتاق خواب شما ترجیح شخصی شماست. بنابراین پیدا کردن رنگی که به بهترین وجه برای شما مناسب باشد بسیار مهم است.

برای مشاهده جدیدترین طرح‌های لحاف و روتختی با رنگ سال ۱۴۰۱ در اینجا کلیک کنید

برای رفع احتیاجات و نیازمندی خود در این زمینه برای خرید عمده ی لحاف و روتختی می توانید، با مراجعه حضوری یا به صورت تماس از قیمت به روز انواع سرویس های خواب متنوع مطلع شوید. به هر حال با مراجعه به سایتwww.dovaj.com  میتوانید نیازمندی خود را در زمینه سفارش و خرید روتختی برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *