۳ نکته که باید قبل از خرید ملحفه در نظر بگیرید!

بهترین-روتختی

شما یک سوم روز خود را بین ملحفه ­ها میگذرانید ، پس چرا تختخواب خود را آن طور که خودتان دوست دارید ، درست نمی کنید؟

ما می‌دانیم که خرید ملحفه و سرویس خواب تبدیل به انتخابی دشوار برایتان شده چون که نمی‌دانید کدام یک از طرح‌ها و نقش‌های متنوع از کالا‌های خواب را برگزینید.

شما می خواهید مطمئن شوید که در حال سرمایه گذاری روی ملحفه‌هایی هستید که احساس خوبی دارند و ماندگار خواهند بود.

از طرفی خرید سرویس کالای خواب مطمئن و بادوام برای همه آسان نیست و عموما افراد را دچار تردید می‌کند، پس اگر می‌خواهید خرید ملحفه تک نفره یا دونفره انجام دهید تا انتهای این مقاله با دواج همراه باشید.

 

۱- خرید ملحفه نخ پنبه 

همانطور که می‌دانید، (cotton) یک نوع محصول کشاورزی است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان کشت می‌شود. از آنجایی که پنبه بازار تجارت خوبی دارد، نام تجاری آن “طلای سفید” لقب گرفته و نقش مهم و کلیدی را در تجارت و اقصاد بازی می‌کند. یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های پنبه، تولید نخ و پارچه‌های نخی است.

اما، چرا بهترین ملحفه‌ها نخی هستند؟

از گذشته تا به حال از الیاف پنبه برای تولید نخ و پارچه استفاده می‌شده است. الیاف پنبه‌ای به دلیل جذب رطوبت زیاد و استحکام  و تنیدگی نسبتا بالا، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های تولید پارچه ملحفه بوده‌اند.

 همواره پارچه‌های ۱۰۰% پنبه، پیشنهاد مقرون به صرفه و مناسبی برای مشتریان بوده‌اند. در نتیجه، ما خرید رو‌تشکی تمام پنبه یا ملافه نخی را به شما توصیه می‌کنیم. ممکن است پارچه نخی نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار گران‌تر باشند، ولی حس بهتری به شما می­دهند.

فروشگاه کالای خواب دواج اقدام به فروش ملحفه‌های نخی بروجرد با کشدوزی و اندازه استادارد می‌کند.

اما، اگر از آن دست مشتریانی که نگران چروک شدن روتختی نخ پنبه هستید، پیشنهاد مناسب تری برای شما داریم. شما می‌توانید از ترکیب درصد‌های متفاوت پنبه با الیاف دیگر استفاده کنید.

برای مثال می توانید پارچه‌های مخلوط پنبه / پلی استر را انتخاب کنید. اگرچه  ممکن است کمی احساس مصنوعی داشته باشد ولی از طرفی ترکیب پلی استر پارچه را ارزان ، بادوام تر و در معرض چین و چروک کمتری قرار می­دهد.

3 نکته که باید قبل از خرید ملحفه در نظر بگیرید!

برای خرید پارچه تترون از دواج کلیک کنید

۲- خرید روتختی سایز استاندارد

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید سرویس روتختی، دانستن اندازه تشک است. از این رو باید بدانید که فروشندگان تشک‌ خواب مانند لایکو و عرضه‌کنندگان روتختی‌ مانند دواج  همواره به دنبال تولید سایز‌های استاندارد ملحفه و روتختی هستند.

مفتخر هستیم که بگوییم در فروشگاه کالای خواب دواج، ملحفه کشدار تکنفره و روتختی کشدار دونفره با سایز‌های استاندارد و اندازه غیراستاندارد یا سفارشی به فروش می‌رسند.

همانطور که گفتیم نکته قابل توجهی که باید در هنگام خرید روتشکی در نظر بگیرید این است که با اندازه تشک شما مطابقت داشته باشد. برای دانستن اندازه کافی است به بخش مشخصات گارانتی کالا و یا رسید خرید نگاهی بیاندازید.

اما در صورت نداشتن هیچ یک از موارد بالا، ادامه مطالب را بخوانید.

در حالت کلی و در فرهنگ خارجی، تشک‌ها از نظر سایز به دو دسته: تشک تک نفره و تشک دونفره تقسیم می‌شوند.

  • ملحفه تکنفره کشدار شامل سایزبندی یکنفره با ابعاد (۹۰*۲۰۰) و یکنفره سایز بزرگ با ابعاد (۱۲۰*۲۰۰) می‌باشند.
  • ملحفه دونفره کشدار شامل دسته‌بندی به نام (Queen) با اندازه (۱۶۰*۲۰۰) و دسته دوم (King) با اندازه (۱۸۰*۲۰۰) هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اندازه تشک ها خواندن این مطلب را از دست ندهید.

در ملحفه های با اندازه های استاندارد ، مانند queen  یاking (160 یا ۱۸۰) ، ضخامت تشک در نظر گرفته نمی­شود. بنابراین اگر ضخامت تشک شما بلند است یا اگر از تشک طبی بلند استفاده می کنید ، قبل از خرید حتماً ضخامت آن را اندازه گیری کنید.

به طور کلی ، ملحفه های استاندارد دارای ضخامت برای تشک‌های ۲۵ سانتی متری هستند. همچنین باید برخی از آبرفت­ ها را بعد از شستشو در پارچه های پنبه ­ای به حساب آورید.

 

روتختی کشدار تکنفره

برای خرید اینترنتی ملحفه و روتختی زیرقیمت، کلیک کنید.

 

۳– خرید اینترنتی روتختی با گارانتی و ضمانت

حال با توجه به دو مورد ذکر شده یعنی توجه به جنس و حساسیت زا نبودن ملحفه و اندازه گیری درست تشک می‌توانید نسبت به خرید ملحفه کشدار یا سرویس خواب خود اقدام کنید.

دانستن اینکه آیا ملحفه هایی که خریداری میکنید در صورت عدم رضایت امکان بازگشت به فروشنده را دارند یا خیر، کمک بسیاری در افزایش اطمینان­ خاطر شما از ملحفه خریداری شده به ویژه از فروشگاه های اینترنتی میکند.

فروشگاه اینترنتی دواج ،به شما این امکان را می دهد تا یک هفته پس از خرید، در صورت عدم رضایت کالای خود را بازگردانده و وجه مربوط را پس بگیرید.

سخن آخر

امیدواریم که مطالب گفته شده در این محتوا برای شما مفید و مؤثر بوده باشد. اگر تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی کالای خواب دواج را دارید، در قسمت نظرات از تجربه خود هنگام خرید اینترنتی ملحفه بگویید تا دیگران از آن استفاده کنند.

1 دیدگاه برای “۳ نکته که باید قبل از خرید ملحفه در نظر بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *