چرا فروشگاه دُواج ارزان تر از همه جا است؟

logo insta size

سرگذشت دُواج و نحوه شکل گیری فروشگاه به شکل امروزی

اول کار ۲نفر بودیم؛  ۲تا جوون لیسانسه  که حقوق کارمندی رو کافی نمیدونستیم و دوست نداشتیم کسی بهمون امر و نهی کنه چه کنیم یا نکنیم. مغازه مون هم، که هنوز هم اونو حفظ کردیم یک راه پله کوچیکی بود در شرق تهران که کرایه کردیم.

فروشگاه قدیمی دواج

شکل اولیه فروشگاه دواج

 

جنسامون در اوایل کار فقط روبالشتی بود و ملحفه و روتختی کشدار تک نفره و دونفره، اونم به تعداد خییییلی محدود.

بعد از مدتی به خاطر قیمت پایین محصولاتمون به نسبت رقبای همون منطقه فروشمون با اقبال خوبی مواجه شد و مردم استقبال بیشتری کردند چون هم از پارچه های مرغوب استفاده میکردیم و هم با سود خیلی کمتر به نسبت رقبا فروش میکردیم( این روال بعد از گذشت ۸سال هنوز حفظ شده)

 بعد از نزدیک یک سال،

هر دونفر لازم شد تا در مغازه حضور داشته باشیم به همین دلیل یه خیاط استخدام کردیم و جای کوچیکی رو براش کرایه کردیم.

کارگاه تولید فروشگاه دواج کارگاه تولید فروشگاه دواج

تولیدی و کارگاه دوخت ملحفه فروشگاه دواج

وسطای سال ۹۶ بود که قیمت مواد اولیه مثله پارچه و کش به شدت افزایش پیدا کرد. برای مثال هزینه پارچه و دوخت روبالشی از جفتی ۳۵۰۰تومان شد ۱۲ هزار تومان یا ملحفه کشدار خوشخواب تکنفره از ۱۸ تومن شد ۴۵ تومن!

سال عجیبی بود….فشار روانی و اقتصادی روی همه زیاد، برجام لغو شده بود ، پراید از ۱۲ تومن شده بود ۴۰ تومن و …

تو اون دوران اکثر مغازه دارا و تولید کننده ها جنس نمیفروختن یا اگه میفروختن با قیمت گذاف.

ما تصمیم گرفتیم برای حال دل خودمون و مردممون سودمون رو حتی شده کمتر کنیم ولی جلوی گرون فروشی بقیه بایستیم و حتی شده با ۱۰٪ سود فروش داشته باشیم( قمار کرده بودیم یا فروشمون اینقدر بیشتر میشه که جبران سود کم رو میکنه یا مجبور میشیم مثله بقیه رفتار کنیم) به خاطر همین هم با توجه به رشته تحصیلی یکی از ما دونفر که مهندسی فناوری اطلاعات بود، اقدام به طراحی سایت کردیم تا بیشتر بتونیم خودمون رو به بقیه بشناسونیم.

انگار قمار سال ۹۶مون جواب داد 

به لطف تک تک شما عزیزان که از ما خرید کردید یا خواهید کرد، تونستیم تعداد محصولات تولیدیمون رو به بیش از ۵ برابر و افراد شاغل در این بستر را به بیش از ۳ برابر برسونیم و هنوز هم با وجود تمامی مشکلات به رشد خودمون ادامه بدیم. امروزه تنوع محصولات ما شامل

 

همیشه یادمون هست از کجا به اینجا رسیدیم و به همین خاطر خودمان را حتی در برابر ۱۰۰۰تومان خرید شما مسئول میدونیم و تمام محصولاتمون را با ضمانت و کارت گارانتی کمترین قیمت و مهلت تست ۷ روزه تقدیم حضورتون میکنیم.

کارت گارانتی محصولات فروشگاه دواج

 

به پاس تقدیر از شما مشتریان وفادار و یا جدید خود کد تخفیف خرید از دواج به مبلغ ۱۵هزارتومانی را با عبارت DOVAJ1040 در سایت فعال شده است که می توانید با آن خرید خود را بدون محدودیت در تعداد انجام دهید.

آپدیت دی ماه ۱۳۹۹:

با توجه به گسترش ویروس کرونا، لزوم دانستیم تمامی محصولات با پک بسته بندی و علامت پلمب تقدیم شما عزیزان شود تا در هنگام تحویل محصول مطمئن باشید این محصول تا قبل از اینکه به دست شما برسه توسط هیچ فردی(از اعضای انبار خود فروشگاه دواج گرفته تا مامور ادامه پست) باز نشده است.

لیبل پلمب

اگر تجربه خریدی از ما دارید خوشحال میشیم چه خوب و چه بدش رو برامون زیر این پست بنویسید.

آپدیت اردیبهشت ۱۴۰۰:

از این ماه در وب سایت باسلام نیز آغاز به همکاری کرده ایم. تلاش ما اینست تا هرچه بیشتر بتونیم قیمت ها را به واسطه فروش بیشتر کاهش بدیم .

آپدیت شهریور ۱۴۰۰:

آغاز به همکاری فروشگاه دواج با وب سایت موپون

آپدیت آبان ۱۴۰۰:

آغاز به همکاری در فروش با وب سایت این چند .

آپدیت دی ماه ۱۴۰۰:

یکی از بچه ها به لطف خدا و حمایت‌های شما عزیزان تونست ازدواج کنه و تشکیل خانواده بده

آپدیت بهمن ۱۴۰۰:

بلاخره خودم تونستم تو بهمن ۱۴۰۰ تو رشته کسب و کار الکترونیک از دانشگاه تهران تو مقطع کارشناسی ارشد از پایان نامه ام دفاع کنم و یه استرس زیادی رو تموم کنم.

آپدیت فروردین ۱۴۰۱:

تنوع محصولات رو به عرض ۱۲۰ هم گسترش دادیم.

آپدیت خرداد ۱۴۰۱:

به طور همزمان ۶درگاه فروش، جز وب سایت خودمون، در سایت هایی مثله دیجی کالا و اسنپ شاپ و بیزلو … راه اندازی کردیم.

آپدیت شهریور ۱۴۰۱:

روز ۳۰ ام شهریور ۱۴۰۱، یکی از ما ۲نفر، به خاطر ادامه تحصیل همسرش ، از ایران مهاجرت کرد و جدا از یه شریک خوب، از یه رفیق خوب و قدیمیم جدا شدم…

تیم فروشگاه دواج

 

آپدیت آبان ۱۴۰۱:

هنوز نتونستیم جای خالی پژمان رو پر کنیم و فشار مدیریت سفارشات و تولیداتمون از همیشه بیشتر شده. هرچند در این بین فروشگاه حضوری به دلیل اتفاقات شهریور ۱۴۰۱، چندین بار آسیب دیده و شیشه های مغازه بیش از ۴بار عوض شدن!!

آپدیت آذر ۱۴۰۱:

سایت رو به دلیل افزایش ترافیک برای دومین بار در سال اخیر ارتقا پیدا دادیم و با پست ایران قرارداد امضا کردیم تا ماشین های حمل پست بیان دم در تولیدی و سفارشات مشتریا رو ببرن.
هیچ وقت روز اولی که اولین سفارش اینترنتیمون خورد رو یادم نمیره؛ پاکت پستی رو تک تک میخریدیم و توی خود اداره پست مینوشتیم و ارسال میکردیم. کم کم که تعداد سفارشات رفت بالاتر ، مجبور شدیم با ترس و لرز یه بسته ۲۰۰تایی پاکت پستی بخریم، مطمئن نبودیم بتونیم همشونو استفاده کنیم یا نه! (درحال حاضر هفته ای بیش از ۲۰۰تا پاکت استفاده میشه و خریدای پاکتامون هر سری حدود ۱۰۰۰تا شده؛خدایاشکرت….)

آپدیت اسفند ۱۴۰۱:

شب عید شده و قشنگ ترین عیدی برای ما شاید همین باشه بدونیم تونستیم کاری کنیم ۷نفر مستقیم( از ۲نفر بعد از ۴سال رسیدیم به ۷نفر) از طریق تو رزق روزی داشته باشن و حقوق بگیرن و تو این شرایط زندگیشون بچرخه!
امسال رکورد عجیبی تو فروش آنلاین نیم ست روتختی و ملحفه به جا گذاشتیم که در نوع خودش خاص و عجیب بود که بابتش خداروشکر…
در سال ۱۴۰۱ خوابگاه های شرکت سایپا دیزل، هلال احمر، انجمن هموفیلی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد، هتل لاله تبریز و … به وسیله دُواج تجهیز و بهره برداری شد.

آپدیت خرداد ۱۴۰۲:

با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم، تصمیم به همکاری با مرجع‌های خرید اقساطی مانند اسنپ پی گرفتیم و از خرداد ۱۴۰۲ رسماً همکاری خود را با اسنپ پی، با همون قیمت‌های قبلی ( اسنپ پی برای خرید اقساطی کارمزدی را از فروشنده دریافت می‌کند) آغاز کردیم.

آپدیت مهر۱۴۰۲:

با توجه به رشد فروش و همچنین نیاز به گسترش کار، کارگاه تولیدی خود را تغییر داده و علاوه بر افزایش مساحت کارگاه، آغاز به همکاری با ۳ خیاط خانوم سرپرست خانوار کردیم.

8 دیدگاه برای “چرا فروشگاه دُواج ارزان تر از همه جا است؟

  1. محبوبه نصراللهی گفته:

    من از ۵ ۶ سال پیش مشتریتونم، واقعا انصاف در قیمت و کیفیت بالای کارهاتون به نسبت قیمتتون قابل تحسین هست، خسته نباشید

  2. ليلا رجبى گفته:

    راستش من اولين بار روبالشى ازتون خريدم و زيپش در رفت! خيلى خورد تو ذوقم،گفتم ميام بهتون درمغازه ميگم دلم خنك شه ولى لذت بردم وقتى با روى باز و احترام همونجا تعميرش كرديد واسم و بهم داديد
    من رجبيم، احتمالا منو خاطرتون باشه به خاطرروتختى هاى سايز سفارشى كه هميشه بهتون سفارش ميدم?

  3. پروین بندپی گفته:

    من تازه ازتون خرید کردم یه پتو و یه بالش هنوز به دستم نرسیده .اگر جنساتون خوب بود و راضی بودم نه تنها بیشتر ازتون خرید می کنم بلکه کلی هم تبلیغتون می کنم . در هر حال کسب و کارتون پر رونق . تو کشوری که اقتصاد بیماری داره واقعا سخته که در جا نزنید و ادامه بدین . ولی ازتون خواهش می کنم ماها رو هم درک کنید و شرایط خرید خوبی را برامون در نظر بگیرید . قیمت مناسب بعلاوه کیفیت خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *